"I did not speak to him."

Překlad:Já jsem s ním nemluvil.

před 2 roky

6 komentářů


jardanovk
jardanovk

Překlad z angličtiny....I did not speak to him...Nemluvil jsem k němu?? I did not speak with him...spíše Nemluvil jsem s ním?? #Nemluvil jsem k němu by se překládalo prosím jak?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

'to him' je oboji. K nemu take uznavame. V cestine to, krome mluveni k masam, neni casty vyraz. Ale v AJ je to ve vyznamu 's nim' castejsi, nez with him

před 2 roky

Petra702797

Já s ním nemluvil... Neuznano... A nabizeny spravny preklad: Já s ním nemluvil ... Tak to potom nechapu :-)

před 1 rokem

Nemesis_NaR

A jste si jistá, že se mělo překládat? Nebylo to cvičení s reproduktorem? Tam se má napsat anglicky, co jste slyšela.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

"Já s ním nemluvil" v seznamu správných odpovědí nemáme, protože vynechání tvaru pomocného slovesa být v minulém času prvních osob je nespisovné.

Nabízený správný překlad tedy buď nebyl, jak uvádíte, nebo byl, ale pak se tahle debata netýká našeho týmu, ale programátorů v Pittsburghu.

před 1 rokem

rambicek

Proč mi to neuznalo správnou odpověď ?

před 8 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.