Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I did not speak to him."

Překlad:Já jsem s ním nemluvil.

0
před 1 rokem

6 komentářů


jardanovk
jardanovk

Překlad z angličtiny....I did not speak to him...Nemluvil jsem k němu?? I did not speak with him...spíše Nemluvil jsem s ním?? #Nemluvil jsem k němu by se překládalo prosím jak?

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

'to him' je oboji. K nemu take uznavame. V cestine to, krome mluveni k masam, neni casty vyraz. Ale v AJ je to ve vyznamu 's nim' castejsi, nez with him

1
Odpovědětpřed 1 rokem

Petra702797

Já s ním nemluvil... Neuznano... A nabizeny spravny preklad: Já s ním nemluvil ... Tak to potom nechapu :-)

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Nemesis_NaR

A jste si jistá, že se mělo překládat? Nebylo to cvičení s reproduktorem? Tam se má napsat anglicky, co jste slyšela.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

nueby
nueby
Mod

"Já s ním nemluvil" v seznamu správných odpovědí nemáme, protože vynechání tvaru pomocného slovesa být v minulém času prvních osob je nespisovné.

Nabízený správný překlad tedy buď nebyl, jak uvádíte, nebo byl, ale pak se tahle debata netýká našeho týmu, ale programátorů v Pittsburghu.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

rambicek

Proč mi to neuznalo správnou odpověď ?

0
Odpovědětpřed 5 měsíci