"Bărbatul mănâncă un măr."

Traducere:The man eats an apple.

acum 2 ani

2 comentarii


JACKSIPUNCT

Gresit! Eats e la pers 1 singural dar avand in vedere si luand in considererare faptul demonstrat mai jos ca 2,3 plural e corect 1 la sing e bun dar si la 3 si 1 sing in contextul anterior denota o forma substantivala de conotatie parasinusiodala intr-un univers transvers.Eu am venit sa confirm propozitia intr-un jean calvin.deci un mic rezumat... propozitia anterioara denota o bulversitate paraontologica de maxima ascensiune.''Eat" e o forma transortologica de bulversitate ce la randul ei denota faptul ca cuvantul precizat mai sus are o supranalete de parasinusoidal,intr-o ascensiune,dar s-ar putea retusa la randul ei intr-un univers transfers parasinusoidal.deci cam atat .....

<pre> !!!!!MA BUCUR CA V-AM FOST DE FOLOS!!!! </pre>
acum 2 ani

Andre3i101

Cand se foloseste eats si cand eat?

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.