A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Felolvas nekünk egy könyvet."

Fordítás:She reads us a book.

4 éve

13 hozzászólás


Mr.Dolphi

nem hibát akarok jelenteni, hanem biztosra meni, hogy most ez helyes e vagy em. é ezét van itt a hozzászólás lehetősége. Szóval a "He reads us a book." helytelenek ítélte a helyes megoldásoknál még is fel van sorolva a "He reads us a book." akkor ez helyes igaz?

3 éve

emesevoros1

Ez a megoldás egy része, de ez a mondat helyes! Csak a feladat megoldása nem helyes, mivel az ÖSSZES jó megoldást kérte!

3 éve

Rka627572

Nekem is pont így volt!

1 éve

oratt

Sziasztok, a "he reads a book for us" miért nem helyes?

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Mert ott nem "a" volt, hanem an.

3 éve

izacska97

en bejeloltem azt hogy she reads us a book es azt adta ki hogy helytelen..de kozbe a helyes megoldasok kozott ott van.akkor nekem mert nem fogadta el?

3 éve

emesevoros1

Mert az ÖSSZES helyes megoldást meg kellett jelölni, azonban ez a válasz tényleg jó, csak még mellé a másik jó megoldást is meg kellett volna jelölni

3 éve

BMary89

Szerintem folyamatosba kéne tenni, mivel egy folyamatos cselekvés és nem írja hogy általában. Ez azért jól félrevezeti az embert

3 éve

Toncsi66

Ezt az "us" dolgot még nem is tanultam :O mit jelent?

2 éve

Istvn965690

Sziasztok nektek melyiket fogadta el nekem egyiket se

1 éve

KoliBarni

Az is jó hogy : He is read a book for we ? Nem?!

9 hónapja

LszlCsernu2

Én nekem csak annyi lenne a bajom, hogy azért egy "for" szót nyugodtan belerakhattak volna. Sokkal szebb lenne tőle az egész mondat.

9 hónapja

LACI948160

Itt mindenki analfabeta?(marmint a feladatok szereploi)

1 hónapja