1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mi a pozíciója?"

"Mi a pozíciója?"

Fordítás:What is his position.

February 10, 2014

10 hozzászólás


Mabi77

What is its position? Jó, nyilván az elvont fogalmak kategóriájában van a kérdés, de ez egy általános "ismeretek frissítése" közben nem derül ki.


BernadettH1

Az egyik kijelentomondat volt. Nem jeloltem be,hisz kerdest kellett forditanom. Nem fogadta el. Miert?


mmihalyjanos

Ha azt kérdezik magyarul Mi a pozíciója? Az úgy fordítom "what is your position?" Ha azt kérdezik magyarul Mi az ő pozíciója? Azt úgy fordítom, hogy What is her/his position?


Orsi1026

ez szövegkörnyezettől függ. Ha egy 3. személyről beszélgetünk, akkor a fenti kérdés is egyértelműen arra a bizonyos 3. személyre vonatkozik.


lala5th

a his/her-t se fogadja el


beren58

már megint nem derül ki, hogy kinek, minek a pozíciójáról vn szó. Magyarul biza az élettelen dolognak is lehet pozíciója. sajnos.


PerlakyZ

Kérdésnek a fordítása nem lehet kijelentés


SaturdayplaceTom

Jelentebi kell. 2017.01.02


Nikki980710

Az egyik kijelentés volt....sok a hiba gyerekek


Kunszt-Sze

Én is úgy jártam, mint Bernadett Horváth

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés