1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "On Thursday we drink beer."

"On Thursday we drink beer."

Çeviri:Biz perşembe günü bira içeriz.

February 10, 2014

4 Yorum
Tartışma kilitli.


beruku

perşembeleri olarak kabul görmesi lazım değilmi iki soru önce on tuesday ile ilgili olanda böyle cevap vermiştik kabul etmişti ilginç :(

February 10, 2014

rhmnyzgn

Perşembeler, "On Thursdays" olur. Çoğul yapmak için "s" takısını unutmamak lazım.

February 15, 2014

nevin421102

On ne alaka neden on yaziyoruz ustunde degilmiydi ben anlamadi

December 24, 2015

MeteUlku

"On Thursday", burada "on" zamanı bildiriyor. "Perşembe gününde" yani.

July 23, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.