Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar kedi ile oynarlar."

Çeviri:They play with the cat.

4 yıl önce

29 Yorum


krmtrz

With den sonra neden the geliyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

a ya da the lazim, butun sayilabilen tekil nesnelerde oldugu gibi. belirli bir kediyse the (ki en mantiklisi bu), herhangi bir kediyse a

3 yıl önce

bigolight

Belli bir kediden bahsettiği için

4 yıl önce

helman46

Ama "bir" demedi ki "a" yazayımm :(

3 yıl önce

Sdr.42

O yuzden the gerekiyor :)

3 yıl önce

MehmetaliB654163

The koymakdık ya anlamicaklar sabır ya

1 yıl önce

ozgurmnv

"The" eklediğim zaman "Kediyi" olmuyor muydu? Onu hesap ederek yazmadım yanlış oldu. :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

başka bir ek yoksa olur. burada zaten with/ile var. nasıl eklediniz ki ikisini? kediyleyi? :)

4 yıl önce

Astroloth

The yazmadım demek istemiş. Yani "They play with cat" yazmış. :)

4 yıl önce

ozgurmnv

Aynen" They play with cat" yazdım. İngilizce'ye eksi yüzden başlıyorum, saçma sapan hata yapmam normaldir heralde. :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

a ya da the lazim, butun sayilabilen tekil nesnelerde oldugu gibi

3 yıl önce

p1naru
p1naru

"They ARE play with the cat" diye niye demiyoruz? Ya da öyle ne anlama geliyo?

4 yıl önce

cihatvar

hic bir anlama gelmiyor. they are playing diyebilirsin ki bu simdiki zaman olur, they play diyebilirsin ki bu da genis zaman.

4 yıl önce

AyesDer

the cat yerine a cat niye olmuyor açıklama yapacak birisi var mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir, eklenmemis

3 yıl önce

cihatvar

"a" "bir" demek. onlar bir kedi ile oynar demiyor onlar kedi ile oynar diyor. baktiginda anlam butunlugu bozulmaz kedi zaten bir kedi ama marifet cumleyi verildigi gibi cevirebilmekte.

4 yıl önce

HakanAktas1

By neden olmaz peki

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir sey araciligi ile bir sey yaptigimizda by kullanabiliriz ancak, burada mumkun degil

3 yıl önce

Enlprck

A cat yazilmis ama turkcesinde bir kedi olarak gecmiyor

3 yıl önce

zahrawka

The

3 yıl önce

rmysadgdln

Sadece "a" demedim :"(

3 yıl önce

brahimKaym

Nasil olur ya of

3 yıl önce

HasanU.

With ne demekti unuttum

2 yıl önce

birol.k.as

They are dedim surekli karıştırıyorum

2 yıl önce

bfercan

şu a ve the'lar yüzünden soruların yanlış olması aşırı sinir bozucu

1 yıl önce

SzgnYLMZSakarya

Biri bana "to" nun tam açıklamasını yapabilir mi? With olduğunu bildiğim halde to 'nun "ile" demek olduğunu bildiğim için "to the cat" yaptım. Acaba farkı nedir ? ¿

9 ay önce

KaaaBooooM

With ile like arasındaki farkı açıklar mısınız neden like kullanamıyoruz?

3 ay önce

omer1993

'With' olmasa da olmuyor mu

4 yıl önce

cihatvar

peki ne diyeceksin? they play the cat? onlar kediyi oynar. cix. olmadı. sen iyisi mi with i koy ;)

4 yıl önce