1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er hat Seife."

"Er hat Seife."

Çeviri:Onun sabunu var.

September 19, 2016

7 Yorum


YusufhanYl1

Aynı anlama gelen kaç tane cumle var onlar niye doğru sayılmıyor


AliTaskoparan

'Seife' , sayılabilen ve tekil bir isim olduğundan başına belirsiz artikel 'eine' getirilmesi gerekmez miydi? Veya artikelsiz çoğul hali kullanılmalıydı.

Er hat eine Seife.

veya

Er hat Seifen.


SteffiBookworm-

"Seife", sayılamaz bir isimdir.


AliTaskoparan

Bilmiyordum, öğrendim. Teşekkürler!


humetin

Er hat (ein Stück) Seife


CihatAliDemir

"Sabun onda"neden olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.