"Er hat Seife."

Çeviri:Onun sabunu var.

2 yıl önce

6 Yorum


YusufhanYl1

Aynı anlama gelen kaç tane cumle var onlar niye doğru sayılmıyor

2 yıl önce

AliTaskoparan

'Seife' , sayılabilen ve tekil bir isim olduğundan başına belirsiz artikel 'eine' getirilmesi gerekmez miydi? Veya artikelsiz çoğul hali kullanılmalıydı.

Er hat eine Seife.

veya

Er hat Seifen.

1 yıl önce

SteffiBookworm-

"Seife", sayılamaz bir isimdir.

1 yıl önce

AliTaskoparan

Bilmiyordum, öğrendim. Teşekkürler!

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Rica ederim :-)

1 yıl önce

humetin

Er hat (ein Stück) Seife

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.