"Er hat Seife."

Çeviri:Onun sabunu var.

September 19, 2016

7 Yorum


YusufhanYl1

Aynı anlama gelen kaç tane cumle var onlar niye doğru sayılmıyor

September 19, 2016

AliTaskoparan

'Seife' , sayılabilen ve tekil bir isim olduğundan başına belirsiz artikel 'eine' getirilmesi gerekmez miydi? Veya artikelsiz çoğul hali kullanılmalıydı.

Er hat eine Seife.

veya

Er hat Seifen.

June 13, 2017

SteffiBookworm-

"Seife", sayılamaz bir isimdir.

June 13, 2017

AliTaskoparan

Bilmiyordum, öğrendim. Teşekkürler!

June 13, 2017

SteffiBookworm-

Rica ederim :-)

June 13, 2017

humetin

Er hat (ein Stück) Seife

May 11, 2018

CihatAliDemir

"Sabun onda"neden olmuyor?

November 23, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.