1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O şu anda açık."

"O şu anda açık."

Çeviri:It is currently open.

February 10, 2014

7 Yorum


atalay_89

'It is open right now' didim ama kabul etmedi


TufanUGUR1

currently neden tercih edildi. Neden at the moment kullanmadık. İkisi arasında bir fark var mıdır? Nerelerde hangisi tercih edilir? Bilen birisi yardımcı olabilir mi?


RojhatCan2

Currently şu anda devam eden zaman dilimi için kullanılır at the moment anlık zaman dilimi için kullanılır belli bir an için


OkanPolat

It is open now kabul edildi


VsalHsnov3

IT IS OPEN AT THE MOMENT - yazdim kabul etdi


ErcanSar1

it's open at this moment doğru cümle hata uygulamada


Nurgl656365

Now ike currently arasında ki fark ne?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.