"O şu anda açık."

Çeviri:It is currently open.

February 10, 2014

23 Yorum


atalay_89

'It is open right now' didim ama kabul etmedi

November 11, 2014

RojhatCan2

Right now "hemen" anlamında kullanılır burada kullanılması yanlış

January 30, 2019

OkanPolat

It is open now kabul edildi

December 9, 2014

TufanUGUR1

currently neden tercih edildi. Neden at the moment kullanmadık. İkisi arasında bir fark var mıdır? Nerelerde hangisi tercih edilir? Bilen birisi yardımcı olabilir mi?

April 27, 2018

RojhatCan2

Currently şu anda devam eden zaman dilimi için kullanılır at the moment anlık zaman dilimi için kullanılır belli bir an için

January 30, 2019

ErcanSar1

it's open at this moment doğru cümle hata uygulamada

August 11, 2019

oscarx11

he is avaible now

August 6, 2015

modene1

Why şu anda and not just şu an?

September 16, 2015

candost2

At the moment it is open. Niçin olmuyor?

September 23, 2015

Mustibayrak

It is open at the moment dersen olur

April 7, 2017

smartmanist

That is currently open. Neden yanlış.

January 31, 2019

Bilmuh1

It is open at the moment kabul etti

March 27, 2019

wrayburn

hi is clearly now. yanlış bir ifade mi kabul etmiyor?

June 27, 2015

00Ghost00

Ben she is currently open dedim ne fark eder ki?

February 10, 2014

Selcen_Ozturk

bir insan nasıl açık olabilir acaba?

February 10, 2014

00Ghost00

Sosyal ağdan :D

February 13, 2014

aeronautician

:D online demek daha doğru olabilir

March 26, 2014

kursatist

Dukkani icin denmistir

November 1, 2014

Selcen_Ozturk

ingilizcede boyle bi kullanım yok

November 1, 2014

_Burhan

peki bu kullanım doğru mudur: it opens at the moment

November 2, 2014

Selcen_Ozturk

"it is open at the moment": şu anda açık

"it opens at the moment": şu anda açılır (tam da doğru değil yani şu anda açılması olayında it is opening daha doğru)

November 2, 2014

Bilmuh1

Yanlış. Open burada isim o sebepten is gelmesi gerekiyor

March 27, 2019

Mhmmdbrahi

İt is open right now? Neden olmuyor?

March 16, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.