"O şu anda açık."

Çeviri:It is currently open.

4 yıl önce

17 Yorum


atalay_89

'It is open right now' didim ama kabul etmedi

4 yıl önce

OkanPolat

It is open now kabul edildi

4 yıl önce

wrayburn

hi is clearly now. yanlış bir ifade mi kabul etmiyor?

3 yıl önce

oscarx11

he is avaible now

3 yıl önce

modene1

Why şu anda and not just şu an?

3 yıl önce

candost2
candost2

At the moment it is open. Niçin olmuyor?

3 yıl önce

Mustibayrak

It is open at the moment dersen olur

1 yıl önce

TufanUGUR1

currently neden tercih edildi. Neden at the moment kullanmadık. İkisi arasında bir fark var mıdır? Nerelerde hangisi tercih edilir? Bilen birisi yardımcı olabilir mi?

7 ay önce

00Ghost00

Ben she is currently open dedim ne fark eder ki?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir insan nasıl açık olabilir acaba?

4 yıl önce

00Ghost00

Sosyal ağdan :D

4 yıl önce

aeronautician

:D online demek daha doğru olabilir

4 yıl önce

kursatist

Dukkani icin denmistir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede boyle bi kullanım yok

4 yıl önce

_Burhan

peki bu kullanım doğru mudur: it opens at the moment

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"it is open at the moment": şu anda açık

"it opens at the moment": şu anda açılır (tam da doğru değil yani şu anda açılması olayında it is opening daha doğru)

4 yıl önce

Mhmmdbrahi

İt is open right now? Neden olmuyor?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.