A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have a sister?"

Fordítás:Van nővéred?

4 éve

16 hozzászólás


NagyFerenc

A lánytestvér miért nem jó?

4 éve

levelpiszok

Nekem elfogadta a lánytestvért.

3 éve

MaryAnn75

A lány testvér miért hibás?

4 éve

ZoltnMong

Csatlakozom, a lánytestvér miért nem jó?

4 éve

bo44

Én is ezt kérdezem,mint Nagy Ferenc

4 éve

MaryAnn75

És ha húga van? Azt, hogy mondja? Az is "sister" tudomásom szerint.

4 éve

karpbea

Szintén a lánytestvért kérdezném miért nem jó? Tudtommal az older és a younger szó használata szükséges a nővérhez és a húghoz.

4 éve

KlaraEgri

Ok, hogy az angol a megszámlálható főnév elé tesz egy határozatlan névelőt, ha egyes számban van, de a magyarban ez a határozatlan névelő erőltetés nem igazán jó. Szerintem a " neked van nővéred" magyarosabb, mint a "neked van egy nővéred" . És mi a válasz, ha nem egy van, hanem négy? :))

4 éve

Joli46

Van neked egy nővéred? - ez miért nem jó?

4 éve

Patrik291789

Mert azt kell beirni amit hallasz

2 éve

Zkitti

a lány testvér miért hibás?

4 éve

HegiBali

Jelentsétek, mint hibát, ahogy én is tettem. Szerintem is jó lenne a leánytestvér szó, mivel az angolnak a nővérre és a hugira nincs külön szava.

4 éve

GizellaSelmeczi

nem fogadta el fordításként a "lánytestvért" miért,

4 éve

LadyDanaa

Miért nem jó úgy hogy testvér? Az előbb úgy irtam és elfogadta..

3 éve

Aniszanisz

A sister-re az esetek 90%-ban csak simán testvért írtam. Most nem fogadja el.

2 éve

Dice507

I dont have... I dont have a sibling!

2 éve