"Take the things as they come."

Fordítás:Vedd úgy a dolgokat, ahogy jönnek.

February 10, 2014

30 hozzászólás


Zsolt82

Lehetne szerintetek ezt úgy fordítani hogy: "Fogadd el a dolgokat, úgy ahogy vannak." ???

February 24, 2014

tsutsok

Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint ami most a "helyes megoldás"! Magyarosabb. :)

April 9, 2014

Poppenet

A következő fordítás miért nem jó? fogadd el a dolgokat ahogy jonnek

February 10, 2014

MrtaGardi

Már elfogadja

February 16, 2014

keep2000

Ezért szuper dolog beküldeni :-)

February 19, 2014

janess73

nekem már elfogadta! Köszi

May 3, 2014

peter.birk

Gondolom ez egy szófordulat-szerűség. Bele lehet szaladni, de legalább ilyet is tanulhatunk. Szemely szerint én orulok ennek.

February 21, 2014

aptg.gabi

Ahogy esik úgy puffan miért nem jó? ????

April 1, 2015

amarillisz52

Ez valami gyönyörű! És pont ezt jelenti.:)

April 14, 2015

aptg.gabi

:)

April 14, 2015

ParanoAndro

Szerintem simán :)

February 26, 2014

ParanoAndro

Csak egyelőre nem fogadja el a gép helyes válasznak, pedig az értelme ilyesmi. Néha már nagyon unom az iskolás dolgokat, bár megértem, ha nem akarnak a kezdőknek bekeverni... Pardon, szabatosan: a fejükben káoszt teremteni :)

February 26, 2014

rita01020304

Kösz, hogy együtt érzel . Sikerült hiba nélkül beirnom kezdö létemre. Néha elöny mazsolának lenni:-)

March 1, 2014

TthKlmn

Vannak zsenik!

June 4, 2018

Galambosi1

Amint-tel miért nem jó? Nem ugyanaz a jelentése mint az ahogy-nak?

December 8, 2014

fafeju

Miert nem jo az, hogy vidd a dolgokat?

December 21, 2014

nyusziagyar

Mert nem azt jelenti, a lényege a mondatnak, hogy vedd úgy a dolgokat ahogy jönnek.

December 21, 2014

miskei

Vállald el a DOLGOKAT ... HÁT ÉN EZT IS ELFOGADNÁM. éS TI?

January 23, 2015

fectroll

Ááááá...,mi ehhez kevesek vagyunk, legalábbis én... :D

February 7, 2015

rg2UVHhM

Én ezt irtam, nem örült neki

March 1, 2015

orhidea13

Én is azt fordítottam

March 13, 2016

Linacskaa

a hallott angol szöveg forditása ugyanaz,miért nincs elfogadva?

February 4, 2015

krisztinabeata

Miért nem jó az, hogy vigyétek el a dolgokat, amint jönnek?

March 5, 2015

SzabCsaba9

Vedd a dolgokat annak amik - szerinte nem jo :)

October 27, 2016

TthKlmn

Még a lassú verziónál sem tudja artikulálni a g betűt, nem fogják fel hogy nem anyanyelvűekkel vannak kapcsolatban hanem kezdő tanulókkal

May 15, 2018

SzabCsaba9

A duó a google beszéd szintezisét használja, nyilván nem írnak egy sajátot. Az pedig nem nyelvtanulási, hanem gyakorlati kommunikációs céllal készült, főként angol anyanyelvűeknek. Fogd fel úgy, mintha egy echte angolt kellene megértened! :)

May 15, 2018

TthKlmn

Máskor jó az ezek most már csak azok de itt meg sem említi az azokat!

June 4, 2018

Zotya242

"Fogadd úgy a dolgokat ahogy jönnek"

January 27, 2019

FerencBalc

Ennek aztán semmi értelme sincs! Még ha az lenne, hogy vedd, ahogy hozzák... Mi az, hogy ahogy jönnek?

April 23, 2019

Lersza

:O

April 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.