"Takethethingsastheycome."

Fordítás:Vedd úgy a dolgokat, ahogy jönnek.

4 éve

28 hozzászólás


Poppenet

A következő fordítás miért nem jó? fogadd el a dolgokat ahogy jonnek

4 éve

MrtaGardi

Már elfogadja

4 éve

keep2000

Ezért szuper dolog beküldeni :-)

4 éve

janess73

nekem már elfogadta! Köszi

4 éve

Zsolt82

Lehetne szerintetek ezt úgy fordítani hogy: "Fogadd el a dolgokat, úgy ahogy vannak." ???

4 éve

tsutsok

Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint ami most a "helyes megoldás"! Magyarosabb. :)

4 éve

peter.birk

Gondolom ez egy szófordulat-szerűség. Bele lehet szaladni, de legalább ilyet is tanulhatunk. Szemely szerint én orulok ennek.

4 éve

ParanoAndro

Szerintem simán :)

4 éve

ParanoAndro

Csak egyelőre nem fogadja el a gép helyes válasznak, pedig az értelme ilyesmi. Néha már nagyon unom az iskolás dolgokat, bár megértem, ha nem akarnak a kezdőknek bekeverni... Pardon, szabatosan: a fejükben káoszt teremteni :)

4 éve

rita01020304
rita01020304

Kösz, hogy együtt érzel . Sikerült hiba nélkül beirnom kezdö létemre. Néha elöny mazsolának lenni:-)

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

Vannak zsenik!

6 hónapja

aptg.gabi

Ahogy esik úgy puffan miért nem jó? ????

3 éve

amarillisz52

Ez valami gyönyörű! És pont ezt jelenti.:)

3 éve

aptg.gabi

:)

3 éve

ZULU-INDIA

Et carpe diem!

1 éve

Galambosi1

Amint-tel miért nem jó? Nem ugyanaz a jelentése mint az ahogy-nak?

4 éve

fafeju

Miert nem jo az, hogy vidd a dolgokat?

3 éve

nyusziagyar

Mert nem azt jelenti, a lényege a mondatnak, hogy vedd úgy a dolgokat ahogy jönnek.

3 éve

miskei
miskei

Vállald el a DOLGOKAT ... HÁT ÉN EZT IS ELFOGADNÁM. éS TI?

3 éve

fectroll
fectroll

Ááááá...,mi ehhez kevesek vagyunk, legalábbis én... :D

3 éve

rg2UVHhM

Én ezt irtam, nem örült neki

3 éve

orhidea13

Én is azt fordítottam

2 éve

Linacskaa

a hallott angol szöveg forditása ugyanaz,miért nincs elfogadva?

3 éve

krisztinabeata

Miért nem jó az, hogy vigyétek el a dolgokat, amint jönnek?

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Vedd a dolgokat annak amik - szerinte nem jo :)

2 éve

TthKlmn
TthKlmn

Még a lassú verziónál sem tudja artikulálni a g betűt, nem fogják fel hogy nem anyanyelvűekkel vannak kapcsolatban hanem kezdő tanulókkal

6 hónapja

SzabCsaba9
SzabCsaba9

A duó a google beszéd szintezisét használja, nyilván nem írnak egy sajátot. Az pedig nem nyelvtanulási, hanem gyakorlati kommunikációs céllal készült, főként angol anyanyelvűeknek. Fogd fel úgy, mintha egy echte angolt kellene megértened! :)

6 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Máskor jó az ezek most már csak azok de itt meg sem említi az azokat!

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.