1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to try it one more ti…

"I want to try it one more time."

Fordítás:Még egyszer meg akarom próbálni.

February 10, 2014

17 hozzászólás


piqua13

meg akarom próbálni még egyszer miért nem jó?

February 10, 2014

blghgbr

Jó az, be is küldtem elfogadásra

February 16, 2014

fonorika

Nem tudom mikor küldted be, de sajnos még mindig mindig nem fogadja el ...

March 4, 2014

blghgbr

Arra nem is kaptam visszajelzést, pedig 1-2 napon belül szoktak írni

March 4, 2014

fonorika

Hova?

March 4, 2014

nyusziagyar

ha beküldesz egy megoldást, amit elfogadnak, akkor e-mail-ben értesítenek róla.

March 5, 2014

Joshua0001

Nekem most elfogadta

March 16, 2014

mobolya

kicsit ideges lettem: szerintük a helyes megoldás alkaloMal, az enyémet: alkaloMMal nem fogadta el!!! (csak ennyi volt a különbség!) jelentettem, de az, hogy legközelebb direkt rosszul kell írnom magyarul, ha nem akarok szívet veszíteni... hát...

April 3, 2014

lindema555

De hogy írtad? Másik alkalommal? Mert azt nekem nem fogadta el, és azt gondoltam, hogy azért nem, mert nem "one other time" hanem "one more time" van odaírva... Köszi :)

August 17, 2014

MOMOKA_RO

Sok nyelvtani gond van

February 11, 2014

Dr.Pohldn

A meg akarom probalni megoldast hibasnak jelzi

March 2, 2014

nyusziagyar

a "még egyszer" itt fontos.

March 4, 2014

blackpityu

Már elfogadja azt is.

March 26, 2014

Lona08

ez mért nem jó? hol a még egyszer? ki akarom próbálni egyszer

November 6, 2015

nyusziagyar

Még egyszer=one more time.

November 7, 2015

Lona08

igen, közben rájöttem

November 8, 2015

eva_kiralylany

Szó szerint ugyan azt a választ hibásnak ítéli

June 27, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.