"I want to try it one more time."

Fordítás:Még egyszer meg akarom próbálni.

4 éve

17 hozzászólás


piqua13

meg akarom próbálni még egyszer miért nem jó?

4 éve

blghgbr

Jó az, be is küldtem elfogadásra

4 éve

fonorika

Nem tudom mikor küldted be, de sajnos még mindig mindig nem fogadja el ...

4 éve

blghgbr

Arra nem is kaptam visszajelzést, pedig 1-2 napon belül szoktak írni

4 éve

fonorika

Hova?

4 éve

nyusziagyar

ha beküldesz egy megoldást, amit elfogadnak, akkor e-mail-ben értesítenek róla.

4 éve

Joshua0001

Nekem most elfogadta

4 éve

mobolya

kicsit ideges lettem: szerintük a helyes megoldás alkaloMal, az enyémet: alkaloMMal nem fogadta el!!! (csak ennyi volt a különbség!) jelentettem, de az, hogy legközelebb direkt rosszul kell írnom magyarul, ha nem akarok szívet veszíteni... hát...

4 éve

lindema555

De hogy írtad? Másik alkalommal? Mert azt nekem nem fogadta el, és azt gondoltam, hogy azért nem, mert nem "one other time" hanem "one more time" van odaírva... Köszi :)

4 éve

MOMOKA_RO

Sok nyelvtani gond van

4 éve

Dr.Pohldn

A meg akarom probalni megoldast hibasnak jelzi

4 éve

nyusziagyar

a "még egyszer" itt fontos.

4 éve

blackpityu

Már elfogadja azt is.

4 éve

Lona08

ez mért nem jó? hol a még egyszer? ki akarom próbálni egyszer

3 éve

nyusziagyar

Még egyszer=one more time.

3 éve

Lona08

igen, közben rájöttem

3 éve

eva_kiralylany

Szó szerint ugyan azt a választ hibásnak ítéli

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.