1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You are a boy, I am a man."

"You are a boy, I am a man."

Çeviri:Sen bir oğlansın, ben bir adamım.

February 10, 2014

49 Yorum


bayisbilmez

'Sen bir oğlansın, ben bir erkeğim'i kabul etmesi gerekmiyor mu?


Mehmet135271

Ben erkeğim şeklinde yazdım kabul etti


sari460217

Men adam olarak tanimlaniyo


cassiopia-jax

Erkeğe ne diyolar peki kanka ayriyetten?


evval15630

Men =adamlar Man =adam


Minozlu

İngilizce ve aksanlı söylediysen kabul etmesi lazım


__TumblrGi

Zaten oyle degil mi


__TumblrGi

Pardon ya men adam demek ya


KbraSevind2

Hayır sen bir oğlansın ben bir adamım olması gerekiyor


Cha00v

sen bir çocuksun ben bir adamım dedim kabul etmiyor?


rem981709

Bende de öyle oldu, çok mantıklı gelmedi açıkçası


MeteUlku

"çocuk" = "child" / "kid"


Beyza360779

Çocuk degil oglan olacak


evval15630

Siz diyo sunuzki man adamlar demek yanlış diyosunuz man adam demek men adamlar demek


Birolandr

Tam aynısını yazmanıza ramen kabul etmiyor


KbraSevind2

Bende kabul ediyor


attackontitanla

Virgül koymadım diye yanlış dedi!


Zeynep565730

Ben pek anlamadım. Kafam karıştı.


MeteUlku

Lütfen nereyi anlamadığınızı da yazın ki açıklayabilelim.


Sude842320

Bise demeden kabul etti ilginc jdbejeh


MuratRefik

Yazimin anlamini soylemeden.hatali kabul ediyorsunuz.


yamur724942

neden are kullanılmış


hamit394462

onun ne olduğunu belirtmek için to be fiili olan are kullanılmış. Eğer kullanılmasaydı cümle şöyle olacaktı: sen bir erkek(sen bir erkek diye bir cümle hatalı olur.Bu yüzden are kullanılır.


rem981709

Sen bir erkeksin, ben bir adamım dedim fakat kabul etmedi


CihanKrkla

Man ile men aynı şekilde okunuyor. Men genel bir tabir. Burada Man yerine Men olması gerekmez mi?


Emre440900

Are olduğu halde neden you "sen" anlamına gelebiliyor


xxawpxx

Çocuku kabul etmiyor bőļè vàsïětîn içine soxum


kevser735056

Men yaziyom man diyor man yaziyorum men istiyor anlamafim hitti dbdnd


Kasaiii_

Çocuk yazdım. Önceki seferlerde kabul ediyordu. Bu sefer yanlış dedi.


Nurcan826863

Çok saçma soru olmuş ve istersek koyaruz yada koymayız


Mayki700617

Herşeyin sonuna the eklenmesine gerek yok ki


Enes160005

Virgul koymadim diye yanlis diyoya


serda503470

Dogru yaziyorum kabul etmiyor


izmirwedding

Dogru yapiyorum, zaten başka secenek yok ama yanlış diyor.


Abdulkadir1127

Yanlıs söylüyemiyorsunuz


Neo326305

Merhaba cevap doğru olduğu halde yanlış olarak gösteriyor kendi yazdığı benim yazdığımla birebir aynı


Esmagl431519

Ben kulaklikla yaptigim icin yanlis diyo neden


Nisa761115

Şşşt adamım


KbraSevind2

Ben bunu doğru yaptım


KbraSevind2

Valla ben doğru yaptım ve anladım ben İngilizcede biraz iyiyimdir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.