"You are a boy, I am a man."

Çeviri:Sen bir oğlansın, ben bir adamım.

4 yıl önce

20 Yorum


bayisbilmez

'Sen bir oğlansın, ben bir erkeğim'i kabul etmesi gerekmiyor mu?

4 yıl önce

sari460217

Men adam olarak tanimlaniyo

11 ay önce

iekFrat

Adamlar demek

1 ay önce

Minozlu

İngilizce ve aksanlı söylediysen kabul etmesi lazım

3 ay önce

aylin202554

Evet

2 ay önce

Aynur185152

Yanlis yapmissin

1 hafta önce

Cha00v

sen bir çocuksun ben bir adamım dedim kabul etmiyor?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"çocuk" = "child" / "kid"

2 yıl önce

Beyza360779

Çocuk degil oglan olacak

3 ay önce

BediaNil1

oha

2 ay önce

Zeynep565730

Ben pek anlamadım. Kafam karıştı.

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Lütfen nereyi anlamadığınızı da yazın ki açıklayabilelim.

2 yıl önce

Sude842320

Bise demeden kabul etti ilginc jdbejeh

2 yıl önce

MuratRefik

Yazimin anlamini soylemeden.hatali kabul ediyorsunuz.

2 yıl önce

rem981709

Sen bir erkeksin, ben bir adamım dedim fakat kabul etmedi

7 ay önce

CihanKrkla

Man ile men aynı şekilde okunuyor. Men genel bir tabir. Burada Man yerine Men olması gerekmez mi?

3 ay önce

Emre440900

Are olduğu halde neden you "sen" anlamına gelebiliyor

3 ay önce

xxawpxx

Çocuku kabul etmiyor bőļè vàsïětîn içine soxum

2 ay önce

kevser735056

Men yaziyom man diyor man yaziyorum men istiyor anlamafim hitti dbdnd

2 ay önce

Birolandr

Tam aynısını yazmanıza ramen kabul etmiyor

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.