"You are a boy, I am a man."

Çeviri:Sen bir oğlansın, ben bir adamım.

February 10, 2014

45 Yorum


bayisbilmez

'Sen bir oğlansın, ben bir erkeğim'i kabul etmesi gerekmiyor mu?

April 4, 2014

sari460217

Men adam olarak tanimlaniyo

January 6, 2018

iekFrat

Adamlar demek

November 11, 2018

Mehmet135271

Ben erkeğim şeklinde yazdım kabul etti

February 15, 2019

Minozlu

İngilizce ve aksanlı söylediysen kabul etmesi lazım

August 24, 2018

aylin202554

Evet

October 2, 2018

__TumblrGi

Zaten oyle degil mi

August 31, 2019

__TumblrGi

Pardon ya men adam demek ya

August 31, 2019

dopac.dopac

Oğlan bizdeki tam karşılığı değil ama. Delikanlı belkide çocuk olmalı doğrusu. Oğlan kısmı haricindeki fikrinize ise katılıyorum.

July 11, 2014

Aynur185152

Yanlis yapmissin

December 8, 2018

Cha00v

sen bir çocuksun ben bir adamım dedim kabul etmiyor?

July 1, 2016

MeteUlku

"çocuk" = "child" / "kid"

July 1, 2016

Beyza360779

Çocuk degil oglan olacak

September 4, 2018

rem981709

Bende de öyle oldu, çok mantıklı gelmedi açıkçası

April 18, 2018

KaraYaz

İngilizlerde türk mantığı ne gezer

May 26, 2018

BediaNil1

oha

September 26, 2018

Zeynep565730

Ben pek anlamadım. Kafam karıştı.

April 3, 2016

MeteUlku

Lütfen nereyi anlamadığınızı da yazın ki açıklayabilelim.

April 3, 2016

Sude842320

Bise demeden kabul etti ilginc jdbejeh

October 9, 2016

MuratRefik

Yazimin anlamini soylemeden.hatali kabul ediyorsunuz.

November 12, 2016

rem981709

Sen bir erkeksin, ben bir adamım dedim fakat kabul etmedi

April 18, 2018

CihanKrkla

Man ile men aynı şekilde okunuyor. Men genel bir tabir. Burada Man yerine Men olması gerekmez mi?

August 27, 2018

Emre440900

Are olduğu halde neden you "sen" anlamına gelebiliyor

September 5, 2018

xxawpxx

Çocuku kabul etmiyor bőļè vàsïětîn içine soxum

September 27, 2018

kevser735056

Men yaziyom man diyor man yaziyorum men istiyor anlamafim hitti dbdnd

September 30, 2018

Birolandr

Tam aynısını yazmanıza ramen kabul etmiyor

October 3, 2018

Kasaiii_

Çocuk yazdım. Önceki seferlerde kabul ediyordu. Bu sefer yanlış dedi.

February 8, 2019

irin973

Kabul etmiyor

February 25, 2019

Nurcan826863

Çok saçma soru olmuş ve istersek koyaruz yada koymayız

March 8, 2019

Mayki700617

Herşeyin sonuna the eklenmesine gerek yok ki

April 13, 2019

Enes160005

Virgul koymadim diye yanlis diyoya

September 1, 2019

PROALiAKBA

bencede ben bir erkeğimi kabul etmesi gerekir

January 24, 2017

hamit394462

you hem siz hem sen anlamında o yüzden siz bir oğlansınızı kabul etmeli

June 24, 2017

yamurgven1

sen bir erkeksin ben bir adamım ı kabul etmesi gerekiyo

August 8, 2017

yamur724942

neden are kullanılmış

March 31, 2018

hamit394462

onun ne olduğunu belirtmek için to be fiili olan are kullanılmış. Eğer kullanılmasaydı cümle şöyle olacaktı: sen bir erkek(sen bir erkek diye bir cümle hatalı olur.Bu yüzden are kullanılır.

April 7, 2018

NesibeMurat

Kızlar kulübü ne beklerim

April 10, 2018

FatihTADEL

sen bir çocuksun, ben bir adamım. olarak yazıyoruz ama hata veriyor.

Oğlan kelimesi çok uyumsuz duruyor.

March 15, 2014

ANIL02

Sen bir oğlansın doğru Çocuk child demek

July 8, 2014

dopac.dopac

Haklısınız. Bazı kelimelerin tam çevrimi saçma kaçıyor. Örneğin filimlerden alışmışız "hey, boy" denildiğinde biz onu "hey, evlat" diye anlıyoruz ve çeviriyoruz. Yoksa "hey oğlan" dense idi çok komik, saçma ve anlamsız olurdu.

July 11, 2014

Selcen_Ozturk

oğlan kelimesi uyumsuz falan değil. çok istiyorsanız erkek çocuğu yazabilirsiniz.

March 15, 2014

FatihTADEL

öyle yapıyorum ama bazı sorularda kabul etmiyor. oğlan kelimesini zorunlu kılıyor.

bu soruda, sen bir çocuksun, ben bir adamım yazdım hata verdi.

March 15, 2014

MeteUlku

"çocuk" = "child"/"kid"

July 1, 2016

Selcen_Ozturk

sen bir erkek çocuğusun ben bir adamım yazsanız kabul olurdu.

March 15, 2014

Nurcan263413

Bir kelimesini iki kere kullandirmiyor ama dogrusunda oyle yazıyo

March 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.