Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a boy, I am a man."

Çeviri:Sen bir oğlansın, ben bir adamım.

0
4 yıl önce

21 Yorum


bayisbilmez

'Sen bir oğlansın, ben bir erkeğim'i kabul etmesi gerekmiyor mu?

10
Cevap ver4 yıl önce

dopac.dopac

Oğlan bizdeki tam karşılığı değil ama. Delikanlı belkide çocuk olmalı doğrusu. Oğlan kısmı haricindeki fikrinize ise katılıyorum.

0
Cevap ver4 yıl önce

sari460217

Men adam olarak tanimlaniyo

0
Cevap ver7 ay önce

Cha00v

sen bir çocuksun ben bir adamım dedim kabul etmiyor?

1
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"çocuk" = "child" / "kid"

0
Cevap ver2 yıl önce

rem981709

Bende de öyle oldu, çok mantıklı gelmedi açıkçası

0
Cevap ver3 ay önce

KaraYaz

İngilizlerde türk mantığı ne gezer

0
Cevap ver2 ay önce

FatihTADEL

sen bir çocuksun, ben bir adamım. olarak yazıyoruz ama hata veriyor.

Oğlan kelimesi çok uyumsuz duruyor.

0
Cevap ver14 yıl önce

dopac.dopac

Haklısınız. Bazı kelimelerin tam çevrimi saçma kaçıyor. Örneğin filimlerden alışmışız "hey, boy" denildiğinde biz onu "hey, evlat" diye anlıyoruz ve çeviriyoruz. Yoksa "hey oğlan" dense idi çok komik, saçma ve anlamsız olurdu.

0
Cevap ver4 yıl önce

Zeynep565730

Ben pek anlamadım. Kafam karıştı.

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Lütfen nereyi anlamadığınızı da yazın ki açıklayabilelim.

0
Cevap ver2 yıl önce

Sude842320

Bise demeden kabul etti ilginc jdbejeh

0
Cevap ver1 yıl önce

MuratRefik

Yazimin anlamini soylemeden.hatali kabul ediyorsunuz.

0
Cevap ver1 yıl önce

PROALiAKBA

bencede ben bir erkeğimi kabul etmesi gerekir

0
Cevap ver1 yıl önce

hamit394462

you hem siz hem sen anlamında o yüzden siz bir oğlansınızı kabul etmeli

0
Cevap ver1 yıl önce

yamurgven1

sen bir erkeksin ben bir adamım ı kabul etmesi gerekiyo

0
Cevap ver1 yıl önce

Nurcan263413

Bir kelimesini iki kere kullandirmiyor ama dogrusunda oyle yazıyo

0
Cevap ver5 ay önce

yamur724942

neden are kullanılmış

0
Cevap ver4 ay önce

hamit394462

onun ne olduğunu belirtmek için to be fiili olan are kullanılmış. Eğer kullanılmasaydı cümle şöyle olacaktı: sen bir erkek(sen bir erkek diye bir cümle hatalı olur.Bu yüzden are kullanılır.

0
Cevap ver4 ay önce

NesibeMurat

Kızlar kulübü ne beklerim

0
Cevap ver4 ay önce

rem981709

Sen bir erkeksin, ben bir adamım dedim fakat kabul etmedi

0
Cevap ver3 ay önce