Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Moje zwierzęta"

Tłumaczenie:My animals

2 lata temu

12 komentarzy


stascool1

My animals

2 lata temu

Asischanel

Potwierdzam

1 rok temu

DanDud3

A my pets? Rozwież oznacza moje zwierzeta...

2 lata temu

Piotrek768508

Moji ulubieńcy

1 rok temu

Ania777864

Bo I am znaczy ja jestem a my moje, mój

1 rok temu

Kasia719307

Animals powinno zaliczyc skoro to takze zwierzeta

1 rok temu

HaniaWarya

Czemu nie my's animals? O tuż tak. Ponieważ my's to by było nasze

11 miesięcy temu

dominika167905

Potwierdzam i nie zgadzam się z tym Ale ja się lepiej uczyłam angielskiego jak byłam w pierwszej klasie i w drugiej A w ogóle to jestem teraz w trzeciej się uczę o zwierzętach i w ogóle od od jednej I klasy do trzeciej już chodzę do trzeciej

5 miesięcy temu

dominika167905

Sorry źle napisał zgadzam się z tym

5 miesięcy temu

dominika167905

Nie wiem ja jeszcze tak nie robiłam nigdy ale warto może spróbować ale nas ładna będę miała mało punktów co z tego mam już chyba 2 dni z rzędu chyba

5 miesięcy temu

Dominika813

A I am dlaczego nie zalicza

1 rok temu

dominika167905

Chyba bo nie patrzyłam

5 miesięcy temu