1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Kind trinkt das Wasser."

"Das Kind trinkt das Wasser."

Çeviri:Çocuk suyu içiyor.

September 19, 2016

11 Yorum


Ozzyybo

" çocuk su içiyor " çevirisi de doğru olmaz mı?


Rock_Roll

'' Das , Der , Die '' artikelleri belirli olan nesnelerin başına getirilir. Burada da Wasser kelimesinin önüne '' Das'' geldiği için '' Çocuk su içiyor'' çevirisi yanlış olur. Eğer kelimenin başına '' Ein,eine,einen'' gibi takılar gelseydi dediğin doğru olurdu.


zlem838021

Ein bir demek değilmiydi o zaman bir çocuk su iciyor olmaz mı


irmak41701

Hepinize başarılar diliyorum. Almanca da biz Türklerin de var olduğunu gösterdiniz... I love you...


Ouzhan267966

Çocuk su içiyor da olur anlam degismiyor.


kugurluay

Çocuk suyu içiyor niye olmuyor


orh699523

Çocuk suyu içiyor deyince niye olmuyor


aydoan194307

E,a,ye,ya anlamına ı geliyor şimdide bu (das) çocuk su içiyor diyoruz.olmuyır çocuk su(yu) içiyor olacakmış çokda matah yani sanırsın tamam doğruyu öğrenelşmde arkadaş neticede türkçe düşünen biziz alöan değilki biraz esneklik sağlanması lazım

Çocuk su içiyor olarak bilsek bize ne gibi bir zararı var almanca yazılışını değiştirmiyoruzki? Kusura kalmayın bazan çokkkk BüYÜK zırvalıyorsunuz sistemi bşr kontrol edin...


aydoan194307

Alın işte canım sıkıldı napim çıkayımmı şimdi bumun kime ne yararı olacak SAÇMALIKKKKKKKK.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.