A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The food is on the plates."

Fordítás:Az étel a tányérokon van.

4 éve

35 hozzászólás


mezeid

A kaja elfogadott a magyarban. Szlengből teljes értékű szinonimává vált az ételre.

4 éve

szirmill

Ezzel nem értek egyet. Az igaz, hogy sajnos egyre többen használják szinonimaként, de szerencsére messze nem teljes értékű.

3 éve

Csaba_Boros

Ráérsz még a szlengekre.

3 éve

GaborCaV
GaborCaV

Fordításnál azért próbáld a stílust megőrizni. Ha az egyik nyelvben nem szleng, a másikban se legyen az. :)

2 éve

brigittacsilla

Szerintem: tányérokon VANNAK

4 éve

Shibelion

Ami az angolban úgy van, az nem biztos, hogy a magyarban is. ;)

4 éve

BbeSzab

Szerintem is

4 éve

brigittacsilla

Belezavarodtam...:)

4 éve

EszterZubor

Az étel a tányérokon vannak? Ez magyarul is rosszul hangzik. Az etelek a tányérokon vannak olyan van.

4 éve

Zsolt.

bocs de EGY nagy fazék ételt több tányéron osztottak el,- az étel tányérokon van

3 éve

dmFerenc2

egyre rosszabb. Akkor a legmegfelelőbb : A tányérokon étel van.

2 éve

tarrferi

Az étel tálalva van - ha már magyarítunk. Persze ez nem elfogadható. :)

4 éve

Shibelion

Ha tálalva lenne, akkor a mondat így hangzana: The food is served. Amúgy igaz, sokkal szebb így, ahogyan írtad, de ez most egy ilyen mondat. :)

4 éve

cides1

étel van a tányérokon szerintem ugyan az nem?

4 éve

Shibelion

THE food...

4 éve

rimblog

szerintem azért nem, mert az there is szerkezettel fejezné ki, ugyanis a Te mondatodban a "van" szón a hangsúly.

4 éve

somvirag

Az ételek vannak, az étel pedig van. Így helyes ;-)

4 éve

gallyasbence

ennivalót sem fogadta el..::(

4 éve

brigittacsilla

Jelentetted, ugye?

4 éve

Vortiguant

azt miert nem fogadja el hogy: az etel rajta van a tanyerokon

4 éve

Shibelion

Valószínűleg a rajta miatt.

4 éve

foreest_

Ki mond manapsàg ételt és nem kajàt? :-)

4 éve

Shibelion

A műveletlen? :)

Whisper: Én is szoktam használni!

4 éve

szirmill

Szerencsére még sokan.

3 éve

Csacsika2

Tudod például : én ! Én enni szoktam, nem pedig kajálni ! Te nyugodtan kajálj, zabálj jó nagyokat!

3 éve

MolnarLajo

tál <> tányér? ez biztos?

4 éve

JnosnBnczk

az étel a tányéron van , elírtam, hibás ok , de a megoldásban mért tányéron??? kicsit össze zavarodtam

3 éve

VivienVere1

A kajat is igazan elfogadhatna.!:/

3 éve

kulipintyo

Szerintem is

3 éve

kulipintyo

ja

3 éve

ArpadSomogyi

Az étel tálalva miért nem jó? Kicsit magyarosabb... Megboldogult magyartanárom a program megoldására a fejét rázta volna a "Vad barbár germanizmus" kitétellel illetvén a szerencsétlen kucsébert, aki megerőszakolta édes anyanyelvét.

2 éve

LepoDora

Az milyen mondat hogy " Az étel a tanyerokon vannak!" Az helyes?

1 éve

zsoofi4

...

5 hónapja

JanosGrenc

Sajnos akárhogy füleltem csak firc-et hallottam food helyett. Azt pedig fogalmam nem volt,hogy mi lehet. Amúgy értettem a mondatot.

1 hónapja

JanosGrenc

Furcsa ,de most véletlenül a "Közzétesz" rovatban is rákattintottam a hangszóróra és ott teljesen világosan érthető a "food" minden betűje is. Nem értem,hogy ez miért nem így hallatszik az alapfeladatnál is?!

1 hónapja