1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız hayvanları sever."

"Kız hayvanları sever."

Çeviri:The girl likes animals.

February 10, 2014

25 Yorum


Gkhan540998

Hayvanları belirtili nesne değil mi the olmayacak mı önünde acil cvp


245no

Evet ya hayvanları olduğunda the animals olmalıydi


atsutota

burada animals çoğul, tek bir canlıdan bahsetmiyor. o yüzden the yok


frkn316411

'' loves '' mu daha doğru '' likes '' mi daha doğru olur


seyhan978252

loves ile likes arasındaki farkı anlatabilirmisinz


seyhan978252

loves ile likes arasındaki farkı anlatabilirmisinz


RozaHojani

Love -aşk , like-sewmek ama ikisininde anlamı aynı


SilverwolfTR

"Girl loves the animals" yazdım ve doğru kabul gördü.Ama the'nın yeri farklı ? Burada sistem hatası mı oldu ?


burhanzdemir

Sanmiyorum.cok anlamlilik devreye giriyor herhalde


erdogan6350

Neden s takisi var?


bilgekaganyilmaz

Geniş zamanda özne he, she, it olunca fiile s takısı geldiği için "likes". Ama I, you, we, they olunca fiile s takısı gelmez, "like" olur. Girl=she.


humus-.-

He she it de s takısı gelir ^-^


Elmiras7

Likes hoşlanmak anlamında değil mi


WakingWarR

Arkadaşlar sonundaki animals olan bölümü sonuna "s" koymadım diye reddetti


EsmaClkbs

çünkü sondaki "-s" takısı çoğul anlam kazandırır. eğer onu koymazsan hayvanlar değil hayvan olur.


Beowulf1234

"The girl likes the animals." Bunu doğru cevap olarak kabul etti ama neden normalde 'animals' THE almamış ? hayvanlar-ı dediğimiz için onunda the alması gerekmez miydi?


BilalSaid4

The she likes animals Olmaz mı


Lisa170827

Olmaz sen o hayvanları sever demissin kiz hayvanlari sever she yerine girl yazıcaktın


seyfigurunresmi

artık bi sevsin kızımız şu hayvanları ;)


Minanurbulut

Beni takip edin karşılıklı takip yapalım


Minanurbulut

Karşılıklı takip


Infinitymind

Love da sevmekle aynı şey like ise beğenmek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.