Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız hayvanları sever."

Çeviri:The girl likes animals.

4 yıl önce

17 Yorum


seyfigurunresmi

Elli bin tane kelime yazdım kabul etmiyor hata var

1 yıl önce

SilverwolfTR

"Girl loves the animals" yazdım ve doğru kabul gördü.Ama the'nın yeri farklı ? Burada sistem hatası mı oldu ?

4 yıl önce

burhanzdem

Sanmiyorum.cok anlamlilik devreye giriyor herhalde

4 yıl önce

TurgayPamu

"She likes animals." She bir bakıma kız bilgisini taşımıyor mu?

4 yıl önce

ozlemnrbrn06

She o demek(bayanlarda).

1 yıl önce

hsnanur493364

Bayanlarda she o eki tasıyor

10 ay önce

MehmetTrk15

SH76MK beklerim

8 ay önce

AsLaNSavasmaN

The girl likes pets.

4 yıl önce

ozlemnrbrn06

Pets=evcil hayvanlar

1 yıl önce

erdogan6350

Neden s takisi var?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Geniş zamanda özne he, she, it olunca fiile s takısı geldiği için "likes". Ama I, you, we, they olunca fiile s takısı gelmez, "like" olur. Girl=she.

4 yıl önce

humus-.-

He she it de s takısı gelir ^-^

3 yıl önce

nedagorur

Çünkü hayvanlar diyor bu çoğul olduğu için yani she he it için kullanılan -s takısı gibi değil

4 yıl önce

snmylm

An animal yazdim ??

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Kız bir hayvanı sever (seninki).

4 yıl önce

Elmiras7

Likes hoşlanmak anlamında değil mi

3 yıl önce

EmreAtes07

Saçma She kelimeside doğru sayılabilirdi

1 yıl önce