1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız hayvanları sever."

"Kız hayvanları sever."

Çeviri:The girl likes animals.

February 10, 2014

27 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

Gkhan540998

Hayvanları belirtili nesne değil mi the olmayacak mı önünde acil cvp

October 26, 2018

245no

Evet ya hayvanları olduğunda the animals olmalıydi


frkn316411

'' loves '' mu daha doğru '' likes '' mi daha doğru olur


seyhan978252

loves ile likes arasındaki farkı anlatabilirmisinz


seyhan978252

loves ile likes arasındaki farkı anlatabilirmisinz


Beowulf1234

"The girl likes the animals." Bunu doğru cevap olarak kabul etti ama neden normalde 'animals' THE almamış ? hayvanlar-ı dediğimiz için onunda the alması gerekmez miydi?


SilverwolfTR

"Girl loves the animals" yazdım ve doğru kabul gördü.Ama the'nın yeri farklı ? Burada sistem hatası mı oldu ?


burhanzdemir

Sanmiyorum.cok anlamlilik devreye giriyor herhalde


erdogan6350

Neden s takisi var?


bilgekaganyilmaz

Geniş zamanda özne he, she, it olunca fiile s takısı geldiği için "likes". Ama I, you, we, they olunca fiile s takısı gelmez, "like" olur. Girl=she.


humus-.-

He she it de s takısı gelir ^-^


nedagorur

Çünkü hayvanlar diyor bu çoğul olduğu için yani she he it için kullanılan -s takısı gibi değil


WakingWarR

Arkadaşlar sonundaki animals olan bölümü sonuna "s" koymadım diye reddetti


AsLaNSavasmaN

The girl likes pets.


ozlemnrbrn06

Pets=evcil hayvanlar


snmylm

An animal yazdim ??


bilgekaganyilmaz

Kız bir hayvanı sever (seninki).


Elmiras7

Likes hoşlanmak anlamında değil mi


seyfigurunresmi

Elli bin tane kelime yazdım kabul etmiyor hata var


EmreAtes07

Saçma She kelimeside doğru sayılabilirdi


Gkhan540998

O zaman kız değil o der değil mi o dediğinde he de olabilir biraz mantıklı olun


seyfigurunresmi

ulan ne kızmış bee sevsin artık şu hayvanı ;))


TurgayPamu

"She likes animals." She bir bakıma kız bilgisini taşımıyor mu?


ozlemnrbrn06

She o demek(bayanlarda).


hsnanur493364

Bayanlarda she o eki tasıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.