Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The crab is yours."

Çeviri:Yengeç seninki.

4 yıl önce

31 Yorum


GenghisKhan.1

Senin yengecin de anlamına gelmez mi ?

4 yıl önce

cihatvar

Senin yengecin = your crab.

4 yıl önce

maoropen

Farki sanirim sahibinin zekasi ile ilgili. O seyin kendisinin oldugunu birinin soylemesi gerekiyor

4 yıl önce

karikatur21

"Yengec seninki" nasil bir ceviridir allah askanina

4 yıl önce

_hatice_nur

aynen ya sanki " bak seninki geliyo " der gibi

3 yıl önce

WuFuu

crab yerine crap yazdım yanlıs verdi yav <.<

4 yıl önce

Muratgkkay

Benim limonum la limon benim arasibdaki farkı bana birisi aciklayabilirmi

4 yıl önce

metas39

Benim limonum da limona sahipsin,diğerinde limon sensin :-)

4 yıl önce

yusufsheva

:)))

2 yıl önce

halimaltn

benim limonum = my lemon. limon benim = the lemon is mine arkadaşlar türkçe düşünmeyi bırakın bir an önce o zaman daha kolay olur anlamak..

2 yıl önce

ozkulemre

O nasıl yapılıyor bir bilsem

1 ay önce

hatininhayalleri

limon benimde sen limon limon oluyorsun insan değil

2 yıl önce

cetin.celik

My lemon Lemon is mine

2 ay önce

AbdlkadirS

Senin yengeçin dedim. Neyini beğenmedi anlamadım. Böyle iş mi olur?

3 yıl önce

samet5538

senin yengeçin yazdım olmadı

1 yıl önce

EfeReyiz.

yengeç seninki çok anlamsızca burda anlamlı olan kelime bence senin yengeç olmalı burda bir yanlışlık vardır arkadaşlar

3 yıl önce

enderbagci

Saçma

2 yıl önce

Recepkaan15

Beyler söyleyemiyorsaniz konusmaya basin sonrada tekrar söyletin kadina

3 yıl önce

nciGkcek

Seninki yengecin orada yaparken ki yookki

2 yıl önce

sheokey

Yengeç senin demek

2 yıl önce

NergisTafl

Biraz anlamsız olmus gibi

2 yıl önce

kaan843957

Yes doğru

2 yıl önce

ahmet.tan

sizin yengeç anlamınada gelmez mi

2 yıl önce

yasminella1

"It" i "eat" diye gelmedi mi size

2 yıl önce

melekren0

ebenin elini öpeyim

1 yıl önce

Asuman1470

Yaz bu ne yaaa

1 yıl önce

akauka1

yengeç seninki yok babanın böyle cümlemi olur

1 yıl önce

AloneDarkAngel

Hiç şaşırmadık DUOLİNGO. Alıştık artık manasız cümlelerine(tabi cümle denirse)

10 ay önce

Mehmet431468

Bune la beyin olumu gerceklestiriyorlar senin yengecin demek daha mantıkli yangeç seninki ne ak.

7 ay önce

Ardacik

devrik bir cümle bu doğrusu "senin yengecin' olmalıydı.

2 ay önce

Ayenur196986

Yoh artık

3 hafta önce