Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The crab is yours."

Çeviri:Yengeç seninki.

4 yıl önce

53 Yorum


GenghisKhan.1

Senin yengecin de anlamına gelmez mi ?

4 yıl önce

cihatvar

Senin yengecin = your crab.

4 yıl önce

kalahan1

ikisi de aynı anlamda değil mi?

3 yıl önce

BetlNazDek

Your senin Yours seninki

2 yıl önce

WhyS0Serious

Bence şaşırtma bir soru gibi tersten yazılınca doğruyu bulabilir miyiz diye yours sona gelmiş seninki anlamına geliyor yengeç seninki bu yüzden

3 yıl önce

ZeynepBlue8

Ama devrik bir cümle olmuyormu??

2 yıl önce

maoropen

Farki sanirim sahibinin zekasi ile ilgili. O seyin kendisinin oldugunu birinin soylemesi gerekiyor

4 yıl önce

ZeynepBlue8

:D :D :D :D

2 yıl önce

bthn01

Çok güldüm süper :D

3 yıl önce

karikatur21

"Yengec seninki" nasil bir ceviridir allah askanina

3 yıl önce

_hatice_nur

aynen ya sanki " bak seninki geliyo " der gibi

3 yıl önce

ZeynepBlue8

Başka bir soruda da böyle bir hata var

2 yıl önce

WuFuu

crab yerine crap yazdım yanlıs verdi yav <.<

4 yıl önce

Muratgkkay

Benim limonum la limon benim arasibdaki farkı bana birisi aciklayabilirmi

4 yıl önce

metas39

Benim limonum da limona sahipsin,diğerinde limon sensin :-)

3 yıl önce

yusufsheva

:)))

2 yıl önce

halimaltn

benim limonum = my lemon. limon benim = the lemon is mine arkadaşlar türkçe düşünmeyi bırakın bir an önce o zaman daha kolay olur anlamak..

2 yıl önce

hatininhayalleri

limon benimde sen limon limon oluyorsun insan değil

2 yıl önce

cetin.celik

My lemon Lemon is mine

1 hafta önce

esnur

Onu kendi sorusunda sorabilirdin

4 yıl önce

AbdlkadirS

Senin yengeçin dedim. Neyini beğenmedi anlamadım. Böyle iş mi olur?

3 yıl önce

samet5538

senin yengeçin yazdım olmadı

1 yıl önce

EfeReyiz.

yengeç seninki çok anlamsızca burda anlamlı olan kelime bence senin yengeç olmalı burda bir yanlışlık vardır arkadaşlar

3 yıl önce

enderbagci

Saçma

2 yıl önce

Recepkaan15

Beyler söyleyemiyorsaniz konusmaya basin sonrada tekrar söyletin kadina

3 yıl önce

nciGkcek

Seninki yengecin orada yaparken ki yookki

2 yıl önce

sheokey

Yengeç senin demek

2 yıl önce

NergisTafl

Biraz anlamsız olmus gibi

2 yıl önce

kaan843957

Yes doğru

2 yıl önce

ahmet.tan

sizin yengeç anlamınada gelmez mi

2 yıl önce

yasminella1

"It" i "eat" diye gelmedi mi size

2 yıl önce

melekren0

ebenin elini öpeyim

1 yıl önce

Asuman1470

Yaz bu ne yaaa

1 yıl önce

akauka1

yengeç seninki yok babanın böyle cümlemi olur

1 yıl önce

AloneDarkAngel

Hiç şaşırmadık DUOLİNGO. Alıştık artık manasız cümlelerine(tabi cümle denirse)

9 ay önce

Mehmet431468

Bune la beyin olumu gerceklestiriyorlar senin yengecin demek daha mantıkli yangeç seninki ne ak.

5 ay önce

Ardacik

devrik bir cümle bu doğrusu "senin yengecin' olmalıydı.

1 hafta önce

efeeeeee

senin ki yengeç olmaz mı?

4 yıl önce

KaygusuzMe

"Senin yengecin" de anlamına gelmez mi?

3 yıl önce

hatininhayalleri

your crab = senin yengecin

2 yıl önce

ErhanMonster

Yengec seninki diye bir cumle olmaz

3 yıl önce

MeryemErva1

Ayynisini yazdm yhaaa

3 yıl önce

Mises-Rothbard

"Yengec senindir" cumlemi kabul etti.

3 yıl önce

AhmetSefaD

Bu ne lan yanlış yaptım diye durdum onayladı.

3 yıl önce

goalist91

crab yerine crap olsaymış cümle çok farklı yerlere gidermiş :D

3 yıl önce

Hilal93YoonGi

Ne alaka ?

3 hafta önce

metinsahin1

Yahu aynisini yazdim nasil kabul etmez

3 yıl önce

FeridunDeg

Türkçe'de böyle bir cümle kullanan var mı 70 milyonnnnn ( Yengeç Seninki )

3 yıl önce

omaygat3

bunu yazanın amk ya salak mısınız aq

1 yıl önce

gokce2004

gayet doğru the geldiği için lütfen bilmediğiniz şeye yorum yapmayın ve benim yaşım küçük ortaokuldayım bunu sizden iyi biliyorum!

3 yıl önce

FeridunDeg

Yani Ortaokul seninki mi oluyor

3 yıl önce

Semerkhet

senin yengeçin !!!!!

4 yıl önce

KaygusuzMe

Yani

3 yıl önce