"They read books."

Fordítás:Könyveket olvasnak.

February 10, 2014

5 hozzászólás


inviktoris

Hát nem úgy mondja, hogy búksz, hanem úgy érteni, hogy boksz.

February 28, 2014

fectroll

Se box, se pox nem volt a leckében, így gondolhatjuk, hogy books, mert az volt a leckében. A hallás utáni szövegértés titka, hogy minél többször hallgasd meg! The trick is listen it again and again. :)

June 8, 2014

KornelKalmar

Tényleg nem hibás!

February 19, 2014

Gymnastical

Can someone please explain to me how verb conjugation and plurals work?

December 2, 2015

BeCalm01

Ők szoktak olvasni könyveket.

April 28, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.