1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They read books."

"They read books."

Fordítás:Könyveket olvasnak.

February 10, 2014

9 hozzászólás


inviktoris

Hát nem úgy mondja, hogy búksz, hanem úgy érteni, hogy boksz.


fectroll

Se box, se pox nem volt a leckében, így gondolhatjuk, hogy books, mert az volt a leckében. A hallás utáni szövegértés titka, hogy minél többször hallgasd meg! The trick is listen it again and again. :)


KornelKalmar

Tényleg nem hibás!


illeskarla

az miért nem jó h "ők olvassák a könyveket"?


aptg.gabi

mert sztem az így szólna: They read the books.


Gymnastical

Can someone please explain to me how verb conjugation and plurals work?


BeCalm01

Ők szoktak olvasni könyveket.


zoltn334897

Nem mindegy ám olvassák a könyveket-vagy - könyveket olvasnak


[törölt felhasználó]

    hol van az a wonderfull MI? nem figyel arra a program, hogy sok dolog ROSSZUL ÉRTHETŐ, és a sok rossz válasz nem azért van, mert mindenki halláskárosult, inkább a programnak/adminoknak kéne felismerni a program saját hibáit, urambocsá javítani is

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.