A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They read books."

Fordítás:Könyveket olvasnak.

4 éve

9 hozzászólás


inviktoris

Hát nem úgy mondja, hogy búksz, hanem úgy érteni, hogy boksz.

4 éve

fectroll
fectroll

Se box, se pox nem volt a leckében, így gondolhatjuk, hogy books, mert az volt a leckében. A hallás utáni szövegértés titka, hogy minél többször hallgasd meg! The trick is listen it again and again. :)

4 éve

KornelKalmar

Tényleg nem hibás!

4 éve

illeskarla

az miért nem jó h "ők olvassák a könyveket"?

4 éve

aptg.gabi

mert sztem az így szólna: They read the books.

4 éve

asusasus

hát majdnem be box-oltam én is!!megint kezdem előröl!

4 éve

Gymnastical
Gymnastical

Can someone please explain to me how verb conjugation and plurals work?

2 éve

BeCalm01

Ők szoktak olvasni könyveket.

2 éve

mmang2

A magyar helyesírást sem tudod

6 hónapja