"Theyreadbooks."

Fordítás:Könyveket olvasnak.

4 éve

5 hozzászólás


inviktoris

Hát nem úgy mondja, hogy búksz, hanem úgy érteni, hogy boksz.

4 éve

fectroll
fectroll

Se box, se pox nem volt a leckében, így gondolhatjuk, hogy books, mert az volt a leckében. A hallás utáni szövegértés titka, hogy minél többször hallgasd meg! The trick is listen it again and again. :)

4 éve

KornelKalmar

Tényleg nem hibás!

4 éve

Gymnastical
Gymnastical

Can someone please explain to me how verb conjugation and plurals work?

3 éve

BeCalm01

Ők szoktak olvasni könyveket.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.