Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Did you follow your brother?"

Tłumaczenie:Czy podążyłeś za swoim bratem?

4 lata temu

9 komentarzy


Exorcist00

podążyłęś:D

4 lata temu

agent001

czy nie powinno być "Czy podążałeś za swoim bratem?"

4 lata temu

pankrzysio

Nie. Past Simple to czas dokonany.

4 lata temu

Kopernik18

poprawcie bo jest błąd po polsku

4 lata temu

Busha9

No wlasni co to za wyraz?

1 rok temu

Sir_White

Uważam że "swojego" i "swego" to równoważne wyrażenia, a mimo to program zgłasza błąd...

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Poszedłeś w ślady swojego brata?

8 miesięcy temu

zbulu95m

Serio zle tylko dlatego, ze nie uzylem polskich znakow? Zenada...

2 lata temu

Ola424508

Polskie znaki w języku polskim są bardzo istotne, więc to logiczne, że trzeba ich używać. Np. "chcę" oznacza 1.os. l.poj., a "chce" oznacza 3.os. l.poj., więc zmienia się sens.

2 tygodnie temu