1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Did you follow your brother?"

"Did you follow your brother?"

Tłumaczenie:Czy podążyłeś za swoim bratem?

February 10, 2014

19 komentarzy


Exorcist00

podążyłęś:D


agent001

czy nie powinno być "Czy podążałeś za swoim bratem?"


pankrzysio

Nie. Past Simple to czas dokonany.


Yola448704

Simple Past Tense, czas przeszły prosty -> polski czas przeszły

Did you follow your brother? - Szedłeś za bratem?/ Podążałeś
za
(swoim) bratem?/ Śledziłeś/Obserwowałeś (swego) brata?/ Poszedłeś w ślady swojego brata? / Poszedłeś śladami brata?


MarekCegie

Tak powinno być


Kopernik18

poprawcie bo jest błąd po polsku


Busha9

No wlasni co to za wyraz?


Sir_White

Uważam że "swojego" i "swego" to równoważne wyrażenia, a mimo to program zgłasza błąd...


Zosiaimagnus

to tylko maszyna


skrzydla

a " poszedłeś w ślady brata " ? Dlaczego nie ?


Pawe976143

Czy ty śledziłeś swojego brata - zalicza


zbulu95m

Serio zle tylko dlatego, ze nie uzylem polskich znakow? Zenada...


Ola424508

Polskie znaki w języku polskim są bardzo istotne, więc to logiczne, że trzeba ich używać. Np. "chcę" oznacza 1.os. l.poj., a "chce" oznacza 3.os. l.poj., więc zmienia się sens.


NelsonPrim

Ja nie uzywam nigdy i mi zalicza


MarekCegie

Głupia autokorekta chciałem napisać : Czy podążyłeś za swoim bratem A wyszło : Po dążył za swoim bratem


R3D0X1Q

To wyłącz ją


JanuszGrsk

"To follow" to także "śledzi", ale go nie akceptuje.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.