A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boxes are on the desk."

Fordítás:A dobozok az asztalon vannak.

4 éve

6 hozzászólás


LichDesign

Képes voltam ezt leírni: A dobozok az asztalon íróasztalon vannak. :DD

4 éve

aptg.gabi

nekem tetszik :)

4 éve

barnak01
barnak01

Az nem írhatom, hogy a pulton vannak az asztalon helyett?

4 éve

kazmer47

miert kell -val kezdeni?

3 éve

cptpeter

Dobozok vannak az asztalon, nem fogadta el!? :/

2 éve

BlintSoos

Mert az nem azt jelenti

9 hónapja