"Except for the beer"

Fordítás:A sör kivételével

4 éve

29 hozzászólás


AndorLrinc

Mert ez a kifejezes except for something=valami kivetelevel

4 éve

stevecole79

Eltévesztettem a szót és azt írtam: "A medve kivételével" :-)

4 éve

dmMszros5

Én is.

2 éve

Boggi23

Te hány éves vagy

3 éve

ZoGaMc

Miért lényeg?

1 hónapja

ljudit52

A "for" it pontosan miért kell?

4 éve

zsolt67

"kivéve a sörért" nem fogadta el.

4 éve

AdriennKiss890

Kivéve a sört! A heyes válasz!

3 éve

Joshua0001

A kivéve a sörnek sem helyes. Pedig van értelme

4 éve

zsike53
zsike53

Hol kaphatnék magyarázatot az ilyen nyelvtani problémákra?

4 éve

ZsofiaHorv

Kivéve a sört. Ezt elfogadta.

4 éve

helyes29

pedig a sört azt el kell fogadni...

4 éve

EiplSoma

jovvvan

4 éve

Petmaestro

Véletlenűl medvét írtam! :D

3 éve

LyricsHaxe

kivéve a sörér-t miért nem jó?

4 éve

AdriennKiss890

Mert a helyes válasz a sör kivételével!

3 éve

LyricsHaxe

és mi a külömbbség a kivéve a sört és a sör kivételével között nagyokos?:0 :)

2 éve

voinearoza

Hat en azt irtam hogy varom a soromet....hat varhatom

3 éve

sziszu21

én is pont ezt kérdezem

4 éve

pvpovi

jo a kerdes, bennem is felmerult

4 éve

solking

Hát nem tudom, mennyire lenne értelme a "Kivétel a sörnek", de nem fogadta el.

4 éve

Maserati10022

Csak a szórend volt más!!!!!!!!!!!

2 éve

KunnHordsv

Valaki járt már úgy hogy hekyes valasz utan a tovabb gomb nem mukodik, azt irja hiba tortent próbákkozzak később

2 éve

Kinga48
Kinga48

Igen. Én is jártam így, de nagyon ritkán. Ez a technika ördöge :)

2 éve

vaLszlczky

Never

2 hónapja

LepoDora

Hogy van az a mondat hogy " A sor nélkül?" Mert én ezt írtam be és nem jó! Akkor mit jelent ez a mondat? Hmmmmmmm?

2 éve

gie4vb

"Without beer". Ez a sör nélkül. A jelen mondat pedig "Kivéve a sör"

2 hónapja

Kinga48
Kinga48

"Without the beer" ha a sörre gondoltál :) ( és nem a 'sor'-ra)

2 éve

Lina774926

Úgy olvastam hogy: bear

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.