A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Are the private names wrong?"

Fordítás:Az egyéni nevek rosszak?

4 éve

10 hozzászólás


oregkvinto

ez a mondat egyébként mit akar jelenteni?

4 éve

zoli555
zoli555

Érdekes mondat.

4 éve

jujuka9

Azt mondja, hogy "hibások". :) És a hibásak-at nem fogadja el... no comment. Illetve mégis.

4 éve

Kincskereso

a mellékneveknek az angolban nincs többesszámuk: kékek = bule

4 éve

Boabour

A kis gyerekek rosszak? Nem lehetne egy normalis mondtatot kitatalni?

2 éve

JuditDirda

nem jó a "személynév"? azt másképp kell mondani?

4 éve

balazszoltan88

Ha a személy nevekről van szó értem ha nem, mit jelent?

3 éve

esponta

Már megint a kötözködés a program részéről!!! M

2 éve

esponta

Már megint a kötözködés!!! Miért nem lehet elfogadni az "azok a magán nevek rosszak" cimű forditást?Mi a különbség vajon???

2 éve

mbweoy

micsoda zavaros ertelmetlen mondat

1 éve