A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She eats."

Fordítás:Ő eszik.

4 éve

18 hozzászólás


Bandi69

Miért nem she eat?

4 éve

truska1021

Azér' mert ha he/she/it akkor eats

4 éve

dolezsarricsi

köszi

3 éve

Channah07

Egyszerű jelenben E/3-ban az ige -s ragot kap

3 éve

Viktor231982

Ügyes lány...

3 éve

KordaPeti

Mert az túl egyszerű lenne

4 éve

csucsu05

Én is arra nyomtam de azt írta hogy nem jó!!

3 éve

bpeti06

mert nálam she eats

3 éve

tothrekuss012

Mert az E/3-nál a szabály szerint az igéhez s-t kell tenni...

3 éve

trufko.92

Lehet csak én hallottam félre, de én is-t értettem eats helyett! :)

4 éve

Nemsis79

én is többször úgy értettem már itt a teszteken..el is buktam a leckét

4 éve

ZsoltVesze

Az igaz

3 éve

hedvig2006

Ez könnyű volt

8 hónapja

LajosCsizm

Szerinttem magyarra es nem hollandra kellene forditanom

4 éve

balzsblank

Sziasztok

2 éve

vnor3

Oké meg fo

8 hónapja

vnor3

Oké meg fogadom a tanácsod

8 hónapja

Alejandro529
Alejandro529

A sima jelen a rendszeres cselekvést fejez ki. She eats = ő szokott enni. Ha éppen folyamatban van a cselekvés (ő eszik) akkor folyamatos jelent kell használni! She is eating.

3 hónapja