Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu yakınımda istiyorum."

Çeviri:I want her near me.

4 yıl önce

38 Yorum


kokdx

I want her near by me ile aradaki fark nedir acaba?

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

by: "yanımda" anlamı veriyor sanırım.

1 yıl önce

yfirat

want yerine want to kullanamaz miyiz?

4 yıl önce

keremhan77

-want fiiline eğer - to kalıbını getirirsek o zaman -want to dan sonra bir fiilin /eylemin gelmesi lazım, oysa burada öyle bir durum yok. Yani I want to swimming derken gibi.

2 yıl önce

BeyazKartal

At my near neden kullanamıyoruz

3 yıl önce

OzanAycan

I want her at my near neden olmuyor

4 yıl önce

Halilzkann

I want him my near dedim ama kabul edilmedi. Sebebini anlatabilir misiniz

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

my: aitlik anlamı veriyor. Size yakın olan yerler size mi ait? :)

1 yıl önce

VestelKatk

I want her near with me , kabul edilmiyor bana makul görünüyor acaba hatalı mı?

4 yıl önce

sobokawa

I want her near to me olmasi gerekmiyor mu? Neden yanlis?

3 yıl önce

Erdi427176

Katılıyorum +1

8 ay önce

erdogan6350

I want near her ?

4 yıl önce

TurgayLiman

Çok saçma.Bence üçününde doğru olması gerekir.

3 yıl önce

alcoholokaust

I want him by my side da kabul edilebilir bence

3 yıl önce

hsyn_ylmz

"I want her in my near" yazdım hatalı yer neresi?

3 yıl önce

s.yagan

i want to near her ) dedim neden kabul etmiyor ki biz hep böyle öğrendik

3 yıl önce

endermaxijunior

I want him in my near? Why didn't be?

3 yıl önce

ilkerbirkent

I want her close to me. Nedir anlamadim? Ben I want next to me. Demistim üstteki örneği verdi.

3 yıl önce

tarkansimsek60

I want her my near

3 yıl önce

rmysadgdln

Her dedim kabul etmedi ha his ha her allah allah

3 yıl önce

Murat478789

Of be 40 dakkadır. Aynı testteyim

3 yıl önce

hogwartstrain

I want she at my near neden olmuyor?

3 yıl önce

ToygarBabacan

yanımda değil yakınımda demiş neden closer kullanamıyoruz acaba?

2 yıl önce

alperozbek

I want her close to me neden olamıyor acaba?

2 yıl önce

cagripnr

'i want to by me' olmaz mı?

2 yıl önce

PerverGndz

ı want him at my near neden olmadı bu ?

2 yıl önce

TarkKeskin

yalnızca ı want her near yazsak doğru olmaz mı ? türkçe karşılığı nedir acaba ?

2 yıl önce

EmirEren5

İ want in olumsuz hali i want'nt mı nasil oluyor mesela ben onu istemiyorum cumlesini nasil ifade edebiliriz yardim edermisiniz tesekkurler

2 yıl önce

naza_canan

Ikisini birdenmi secmeliyiz?

2 yıl önce

ozlemuzer

''i want him around me'' neden denilemiyor????

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Anlamıyorum! I ve me ben demekse, neden iki tane ben olur???

1 yıl önce

farukakca

i want to her nearby bu cümle olmazmı

1 yıl önce

zubist

close ??? near??? ve want to olmayacak mı

1 yıl önce

Elif_Kskn

''Ben onu yanımda istiyorum.'' nasıl deriz?

1 yıl önce

WaleedCuma

dopgp

9 ay önce

WaleedCuma

م

9 ay önce

lossofbrain

Ben de...

3 ay önce

Osman148224

I want him by me

2 ay önce