Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu yakınımda istiyorum."

Çeviri:I want her near me.

0
4 yıl önce

48 Yorum


kokdx

I want her near by me ile aradaki fark nedir acaba?

7
Cevap ver4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

by: "yanımda" anlamı veriyor sanırım.

0
Cevap ver1 yıl önce

yfirat

want yerine want to kullanamaz miyiz?

4
Cevap ver4 yıl önce

keremhan77

-want fiiline eğer - to kalıbını getirirsek o zaman -want to dan sonra bir fiilin /eylemin gelmesi lazım, oysa burada öyle bir durum yok. Yani I want to swimming derken gibi.

1
Cevap ver2 yıl önce

BeyazKartal

At my near neden kullanamıyoruz

4
Cevap ver3 yıl önce

OzanAycan

I want her at my near neden olmuyor

2
Cevap ver3 yıl önce

Halilzkann

I want him my near dedim ama kabul edilmedi. Sebebini anlatabilir misiniz

1
Cevap ver4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

my: aitlik anlamı veriyor. Size yakın olan yerler size mi ait? :)

1
Cevap ver1 yıl önce

VestelKatk

I want her near with me , kabul edilmiyor bana makul görünüyor acaba hatalı mı?

1
Cevap ver4 yıl önce

sobokawa

I want her near to me olmasi gerekmiyor mu? Neden yanlis?

1
Cevap ver3 yıl önce

Erdi427176

Katılıyorum +1

1
Cevap ver6 ay önce

erdogan6350

I want near her ?

0
Cevap ver4 yıl önce

TurgayLiman

Çok saçma.Bence üçününde doğru olması gerekir.

0
Cevap ver3 yıl önce

alcoholokaust

I want him by my side da kabul edilebilir bence

0
Cevap ver3 yıl önce

hsyn_ylmz

"I want her in my near" yazdım hatalı yer neresi?

0
Cevap ver3 yıl önce

s.yagan

i want to near her ) dedim neden kabul etmiyor ki biz hep böyle öğrendik

0
Cevap ver3 yıl önce

endermaxijunior

I want him in my near? Why didn't be?

0
Cevap ver3 yıl önce

ilkerbirkent

I want her close to me. Nedir anlamadim? Ben I want next to me. Demistim üstteki örneği verdi.

0
Cevap ver3 yıl önce

tarkansimsek60

I want her my near

0
Cevap ver3 yıl önce

rmysadgdln

Her dedim kabul etmedi ha his ha her allah allah

0
Cevap ver3 yıl önce

Murat478789

Of be 40 dakkadır. Aynı testteyim

0
Cevap ver2 yıl önce

hogwartstrain

I want she at my near neden olmuyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

ToygarBabacan

yanımda değil yakınımda demiş neden closer kullanamıyoruz acaba?

0
Cevap ver2 yıl önce