Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu yakınımda istiyorum."

Çeviri:I want her near me.

4 yıl önce

48 Yorum


kokdx

I want her near by me ile aradaki fark nedir acaba?

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

by: "yanımda" anlamı veriyor sanırım.

1 yıl önce

yfirat

want yerine want to kullanamaz miyiz?

4 yıl önce

keremhan77

-want fiiline eğer - to kalıbını getirirsek o zaman -want to dan sonra bir fiilin /eylemin gelmesi lazım, oysa burada öyle bir durum yok. Yani I want to swimming derken gibi.

2 yıl önce

BeyazKartal

At my near neden kullanamıyoruz

3 yıl önce

OzanAycan

I want her at my near neden olmuyor

3 yıl önce

Halilzkann

I want him my near dedim ama kabul edilmedi. Sebebini anlatabilir misiniz

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

my: aitlik anlamı veriyor. Size yakın olan yerler size mi ait? :)

1 yıl önce

VestelKatk

I want her near with me , kabul edilmiyor bana makul görünüyor acaba hatalı mı?

4 yıl önce

sobokawa

I want her near to me olmasi gerekmiyor mu? Neden yanlis?

3 yıl önce

Erdi427176

Katılıyorum +1

7 ay önce

erdogan6350

I want near her ?

4 yıl önce

TurgayLiman

Çok saçma.Bence üçününde doğru olması gerekir.

3 yıl önce

alcoholokaust

I want him by my side da kabul edilebilir bence

3 yıl önce

hsyn_ylmz

"I want her in my near" yazdım hatalı yer neresi?

3 yıl önce

s.yagan

i want to near her ) dedim neden kabul etmiyor ki biz hep böyle öğrendik

3 yıl önce

endermaxijunior

I want him in my near? Why didn't be?

3 yıl önce

ilkerbirkent

I want her close to me. Nedir anlamadim? Ben I want next to me. Demistim üstteki örneği verdi.

3 yıl önce

tarkansimsek60

I want her my near

3 yıl önce

rmysadgdln

Her dedim kabul etmedi ha his ha her allah allah

3 yıl önce

Murat478789

Of be 40 dakkadır. Aynı testteyim

2 yıl önce

hogwartstrain

I want she at my near neden olmuyor?

2 yıl önce

ToygarBabacan

yanımda değil yakınımda demiş neden closer kullanamıyoruz acaba?

2 yıl önce

alperozbek

I want her close to me neden olamıyor acaba?

2 yıl önce

cagripnr

'i want to by me' olmaz mı?

2 yıl önce

PerverGndz

ı want him at my near neden olmadı bu ?

2 yıl önce

TarkKeskin

yalnızca ı want her near yazsak doğru olmaz mı ? türkçe karşılığı nedir acaba ?

2 yıl önce

EmirEren5

İ want in olumsuz hali i want'nt mı nasil oluyor mesela ben onu istemiyorum cumlesini nasil ifade edebiliriz yardim edermisiniz tesekkurler

2 yıl önce

naza_canan

Ikisini birdenmi secmeliyiz?

2 yıl önce

ozlemuzer

''i want him around me'' neden denilemiyor????

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Anlamıyorum! I ve me ben demekse, neden iki tane ben olur???

1 yıl önce

farukakca

i want to her nearby bu cümle olmazmı

1 yıl önce

zubist

close ??? near??? ve want to olmayacak mı

1 yıl önce

Elif_Kskn

''Ben onu yanımda istiyorum.'' nasıl deriz?

1 yıl önce

WaleedCuma

dopgp

7 ay önce

WaleedCuma

م

7 ay önce

lossofbrain

Ben de...

1 ay önce

Osman148224

I want him by me

6 gün önce

altugcyhn

"at" sözlükte yanında gibi bir anlamıda var. Oda doğru olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, bu tip edatlardan (preposition) hangisinin nereye geldigi maalesef tam kuralli degil. Ögrenmek lazim tek tek. Genel olarajk -de anlami var ama zaten

4 yıl önce

sbertiz

Him ya da her farkeder mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır (bu yüzden şıklı soruda çıkarsa tüm doğrular işaretlenmeli)

4 yıl önce

Alconz

"I want him/her near of me" gibi bir kullanım var mıdır?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır.

4 yıl önce

ahmetfaruk23

I want him near olur mu

4 yıl önce

erbashalil

Neyin yanında olduğunu belirtmemişsin.Edatları kullanırken nesne de belirtmen lazım."I want him near me"

4 yıl önce

SerhanYldz

Want la want to nun ne farkı var

4 yıl önce

ozgrozer
ozgrozer

eğer want'tan sonra fiil gelicekse o zaman ikisini ayırmak için to kullanıyoruz. I want to play the guitar, I want to go gibi..

4 yıl önce