1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onu yakınımda istiyorum."

"Ben onu yakınımda istiyorum."

Çeviri:I want her near me.

February 10, 2014

54 Yorum


kokdx

I want her near by me ile aradaki fark nedir acaba?

May 25, 2014

BARIS_KARAMAN

by: "yanımda" anlamı veriyor sanırım.

December 23, 2016

sonterekeme

Near ve by yan yana olmaz ikiside edat by yaninda near yakininda

October 12, 2019, 8:27 PM

BeyazKartal

At my near neden kullanamıyoruz

October 31, 2014

yfirat

want yerine want to kullanamaz miyiz?

May 8, 2014

keremhan77

-want fiiline eğer - to kalıbını getirirsek o zaman -want to dan sonra bir fiilin /eylemin gelmesi lazım, oysa burada öyle bir durum yok. Yani I want to swimming derken gibi.

August 5, 2016

Ozanay26

I want her at my near neden olmuyor

September 28, 2014

Halilzkann

I want him my near dedim ama kabul edilmedi. Sebebini anlatabilir misiniz

August 6, 2014

BARIS_KARAMAN

my: aitlik anlamı veriyor. Size yakın olan yerler size mi ait? :)

December 23, 2016

sobokawa

I want her near to me olmasi gerekmiyor mu? Neden yanlis?

October 30, 2014

Erdi427176

Katılıyorum +1

January 14, 2018

erdogan6350

I want near her ?

July 23, 2014

VestelKatk

I want her near with me , kabul edilmiyor bana makul görünüyor acaba hatalı mı?

August 11, 2014

TurgayLiman

Çok saçma.Bence üçününde doğru olması gerekir.

December 14, 2014

alcoholokaust

I want him by my side da kabul edilebilir bence

February 2, 2015

hsyn_ylmz

"I want her in my near" yazdım hatalı yer neresi?

February 18, 2015

s.yagan

i want to near her ) dedim neden kabul etmiyor ki biz hep böyle öğrendik

February 19, 2015

endermaxijunior

I want him in my near? Why didn't be?

March 16, 2015

ilkerbirkent

I want her close to me. Nedir anlamadim? Ben I want next to me. Demistim üstteki örneği verdi.

April 4, 2015

tarkansimsek60

I want her my near

April 15, 2015

rmysadgdln

Her dedim kabul etmedi ha his ha her allah allah

April 25, 2015

Murat478789

Of be 40 dakkadır. Aynı testteyim

August 22, 2015

hogwartstrain

I want she at my near neden olmuyor?

August 23, 2015

ToygarBabacan

yanımda değil yakınımda demiş neden closer kullanamıyoruz acaba?

October 17, 2015

alperozbek

I want her close to me neden olamıyor acaba?

February 13, 2016

cagripnr

'i want to by me' olmaz mı?

April 14, 2016

PerverGndz

ı want him at my near neden olmadı bu ?

June 10, 2016

TarkKeskin

yalnızca ı want her near yazsak doğru olmaz mı ? türkçe karşılığı nedir acaba ?

July 18, 2016

EmirEren5

İ want in olumsuz hali i want'nt mı nasil oluyor mesela ben onu istemiyorum cumlesini nasil ifade edebiliriz yardim edermisiniz tesekkurler

August 12, 2016

sonterekeme

I do not want it

October 12, 2019, 8:29 PM

naza_canan

Ikisini birdenmi secmeliyiz?

August 15, 2016

ozlemuzer

''i want him around me'' neden denilemiyor????

January 28, 2017

TheBerfin

Anlamıyorum! I ve me ben demekse, neden iki tane ben olur???

February 19, 2017

farukakca

i want to her nearby bu cümle olmazmı

April 19, 2017

zubist

close ??? near??? ve want to olmayacak mı

May 18, 2017

Elif_Kskn

''Ben onu yanımda istiyorum.'' nasıl deriz?

July 13, 2017

hossein141993

Hemen geliyorum

January 13, 2019

WaleedCuma

dopgp

January 6, 2018

WaleedCuma

م

January 10, 2018

lossofbrain

Ben de...

July 1, 2018

Osman148224

I want him by me

August 12, 2018

ilayda627956

Cümle dizilişini bir türlü çözemiyorum

November 29, 2018

votki

I want his near me neden olmuyor?

January 31, 2019

atican2

His_onun

July 29, 2019

dilekerdog4

I want his near me yazdım, neden yanlış?

March 16, 2019

atican2

His_onun

July 29, 2019

TanEr767552

BAZI CÜMLELERI TURKÇEDEN INGILIZCEYE ÇEVIRIRKEN CUMLENIN SONUNDAN BASLAYIP SONA DOGRU GIDIYORUZ BAZI CÜMLELERDE DE SONDAN BASLAYIP BI ORTADAN BI SAGDAN GIDIYO BURDA DIKKAT ETMEMIZ GEREKEN HUSUS NEDIR ......HELLLPPPPP MMMMEEEEEE

March 24, 2019

berkegucluuu

bende.

April 21, 2019

MehmetSark3

Bendw

May 29, 2019

uday920735

MaQa Bee

June 30, 2019

uday920735

Aga bee

June 30, 2019

MehmetAliBey7733

Gerçekten bir şeyler öğrendiğime inanmaya başladım. Thanks yu duolingo: )

July 6, 2019

SedatDoan2

Romantik duolingo :)

July 24, 2019

ozgurozdem3

her yerine his yazdım kabul etmedi

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.