1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben onu yakınımda istiyorum."

"Ben onu yakınımda istiyorum."

Çeviri:I want her near me.

February 10, 2014

74 Yorum


BeyazKartal

At my near neden kullanamıyoruz


kokdx

I want her near by me ile aradaki fark nedir acaba?


sonterekeme

Near ve by yan yana olmaz ikiside edat by yaninda near yakininda


Furkan.96

Ayrıca by kenar anlamınada geliyor.


BARIS_KARAMAN

by: "yanımda" anlamı veriyor sanırım.


emrahismael

Ayrı ayrı değil de, nearby diye bütün olan bir kelime de var onu kullana bilirsin


erdogan6350

I want near her ?


Ozanay26

I want her at my near neden olmuyor


yfirat

want yerine want to kullanamaz miyiz?


keremhan77

-want fiiline eğer - to kalıbını getirirsek o zaman -want to dan sonra bir fiilin /eylemin gelmesi lazım, oysa burada öyle bir durum yok. Yani I want to swimming derken gibi.


Halilzkann

I want him my near dedim ama kabul edilmedi. Sebebini anlatabilir misiniz


BARIS_KARAMAN

my: aitlik anlamı veriyor. Size yakın olan yerler size mi ait? :)


KerimAydn11

Yaw barış,)) alemsin


sobokawa

I want her near to me olmasi gerekmiyor mu? Neden yanlis?


ilkerbirkent

I want her close to me. Nedir anlamadim? Ben I want next to me. Demistim üstteki örneği verdi.


TarkKeskin

yalnızca ı want her near yazsak doğru olmaz mı ? türkçe karşılığı nedir acaba ?


Azade.

Onu yanında istiyorum olur. Neyin yanında belli olmaz.


VestelKatk

I want her near with me , kabul edilmiyor bana makul görünüyor acaba hatalı mı?


TurgayLiman

Çok saçma.Bence üçününde doğru olması gerekir.


alcoholokaust

I want him by my side da kabul edilebilir bence


hsyn_ylmz

"I want her in my near" yazdım hatalı yer neresi?


Azade.

Onu benim yakınımın içinde istiyorum yazmışsınız.


s.yagan

i want to near her ) dedim neden kabul etmiyor ki biz hep böyle öğrendik


endermaxijunior

I want him in my near? Why didn't be?


Murat478789

Of be 40 dakkadır. Aynı testteyim


ToygarBabacan

yanımda değil yakınımda demiş neden closer kullanamıyoruz acaba?


alperozbek

I want her close to me neden olamıyor acaba?


PerverGndz

ı want him at my near neden olmadı bu ?


EmirEren5

İ want in olumsuz hali i want'nt mı nasil oluyor mesela ben onu istemiyorum cumlesini nasil ifade edebiliriz yardim edermisiniz tesekkurler


naza_canan

Ikisini birdenmi secmeliyiz?


ozlemuzer

''i want him around me'' neden denilemiyor????


TheBerfin

Anlamıyorum! I ve me ben demekse, neden iki tane ben olur???


Azade.

"Ben onu yakınımda istiyorum." aslında Türkçede "Ben onu benim yakınımda istiyorum." dur "Benim" i veya "ben"i çıkarırsak Türkçede cümle bozulmaz. Yani "Onu yakınımda istiyorum" da diyebiliriz ama İngilizce yazarken "ben (I)" ve "benim (my)" kelimelerini kullanmamız gerekiyor.


farukakca

i want to her nearby bu cümle olmazmı


zubist

close ??? near??? ve want to olmayacak mı


Elif_Kskn

''Ben onu yanımda istiyorum.'' nasıl deriz?


sezen91152

ben onu benımle ısterım = I want him by me


ilayda627956

Cümle dizilişini bir türlü çözemiyorum


votki

I want his near me neden olmuyor?


dilekerdog4

I want his near me yazdım, neden yanlış?


MehmetAliBey7733

Gerçekten bir şeyler öğrendiğime inanmaya başladım. Thanks yu duolingo: )


SedatDoan2

Romantik duolingo :)


ozgurozdem3

her yerine his yazdım kabul etmedi


perihan186296

Burada edatlari cümleye yerleştirmede sıkıntı yasiyorum bunun bir sırası varmi . Bilenlerden cevap bekliyorum.


EmrhnGny

"i want him at my near" dedim her olması gerekiyormuş bana biraz garip geldi çok sorgulamaya başladım bu dili.


10_ur

Her yerine his yaziyorum kabul etmiyor !!!!


aylinkadog

I want him my near yazdim bende


afhelios

I want near me her de aynı anlama geliyor ama yanlış dedi?


arif423479

Acaba neden her oluyada his olmuyor?


Semih712813

ben onu benim yakinimda istiyorum. Ben onu yakinimda istiyorum desek sokak dili gibi mi olur? i want near her


Jelillla

Bu programın bazı hataları var bence iyi bakın ve düzeltin lütfen


Sarya446317

"His" yazdığım için kabul edilmedi. Soruda cinsiyeti belirten bir şey yoksa, (his ve her) hangisi yazılırsa kabul edilmesi gerekmez mi?


mikfiloa

Sonda neden me var


nee1122

Ben i want her yazdım, ne alaka ha "her" ha "his" ???


Hanife209608

'I want it by me' neden olmadı?


nazl102552

I want her my near olmuyormu


ROCK2147

I want it near me olmasi gerekirdi ama it yoktu neden acaba niye "it" değilde "her"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.