"The dog runs."

Fordítás:A kutya fut.

February 10, 2014

12 hozzászólás


patfalusizs

Fut a kutya miért nem jó?

February 10, 2014

kalandor999

Lehet hogy azért mert nincs ott az A tehá. a kutya fut

April 18, 2015

ReszEszti

Nekem jo volt

August 10, 2015

MegyesMrk

Jelents be gogy A VÁLASZOMAT EL KELLENE FOGADNI

May 3, 2017

goreczkimarci

Elirtam :-)

June 29, 2015

kobaksz

A ,,the dog run" miért nem jó

January 2, 2016

vikcsu111

csak nekem nem fogadja el? már vagy 10 perce ezzel szenvedek

May 13, 2016

roncs1

Beírtam: a kutya fut , Az eredmény, nem jó a fordítás: a kutya fut. , ???? Most miért???

June 26, 2017

craslorg

Mert azt kellett beírni, amit hallasz és nem a fordítását.

August 6, 2017

abraxas0

azt írtam amit kiírt :(

November 18, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.