A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The dog runs."

Fordítás:A kutya fut.

4 éve

11 hozzászólás


patfalusizs

Fut a kutya miért nem jó?

4 éve

kalandor999

Lehet hogy azért mert nincs ott az A tehá. a kutya fut

3 éve

ReszEszti

Nekem jo volt

3 éve

MegyesMrk

Jelents be gogy A VÁLASZOMAT EL KELLENE FOGADNI

1 éve

goreczkimarci

Elirtam :-)

3 éve

kobaksz

A ,,the dog run" miért nem jó

2 éve

vikcsu111

csak nekem nem fogadja el? már vagy 10 perce ezzel szenvedek

2 éve

roncs1

Beírtam: a kutya fut , Az eredmény, nem jó a fordítás: a kutya fut. , ???? Most miért???

1 éve

craslorg

Mert azt kellett beírni, amit hallasz és nem a fordítását.

1 éve