1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dog runs."

"The dog runs."

Fordítás:A kutya fut.

February 10, 2014

14 hozzászólás


patfalusizs

Fut a kutya miért nem jó?


kalandor999

Lehet hogy azért mert nincs ott az A tehá. a kutya fut


MegyesMrk

Jelents be gogy A VÁLASZOMAT EL KELLENE FOGADNI


kobaksz

A ,,the dog run" miért nem jó


JnosVarga766728

Mert runs, nem run.


vikcsu111

csak nekem nem fogadja el? már vagy 10 perce ezzel szenvedek


roncs1

Beírtam: a kutya fut , Az eredmény, nem jó a fordítás: a kutya fut. , ???? Most miért???


craslorg

Mert azt kellett beírni, amit hallasz és nem a fordítását.


abraxas0

azt írtam amit kiírt :(


VargaZajaczZoe

De ezt lehet DUCK nak is hallani

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.