"Each one of my dogs is white."

Traducere:Fiecare dintre câinii mei este alb.

February 10, 2014

14 comentarii


Teo962987

"Fiecare dintre câinii mei este alb"- Nu este corecta în română. Nu știu cum ar suna corect in engleză. În română propoziția ar suna ca aceasta: "merg la Germania", adică vorbind la plural, în propoziția de sus, despre "câinii" nu poți spune că "este" alb ci "sunt" albi. "Fiecare dintre câini este alb." "Fiecare dintre câinii mei sunt albi"

March 7, 2017

lm77777777

dar care e sensul? Inseamna ca toti cainii mei sunt albi. Cam tampita fraza, nu vi se pare?


Jmecherino

Fiecare dintre cainii mei este alb hahaha pe bune !


phaker

fiecare caine de al meu este alb? corect??


mironliviu

eu as fi de parere ca ar trebui sa fie socotit corect si acest raspuns


TothSorinA

nicicum nu iese aceasta propozitie


geo140980

Eu chiar nu vreau sa fiu carcotas, dar cam fara sens frazs :-(


Loredana.matei

Each one trece verbul la singular, nu confundati subiectul ' each one' cu ' câinii'. Propozitia este foarte corecta.


alfi383727

da...ca si expresia folosita de tine ,,foarte corecta,,
...corecta era suficient!!!


dragoz24

Fiecare dintre cainii mei la plural de ce este corect "este" nu ar trebui "sunt"?


CrilaIrimi

Non sens această propoziție


Arsenii277205

Fiecare din cìnii mei ESTE alb


GheorgheFa4

Mă dor dinții de gramatica asta ,o să mă manelizez vu totul

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.