Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Each one of my dogs is white."

Traducere:Fiecare dintre câinii mei este alb.

acum 4 ani

7 comentarii


Teo962987

"Fiecare dintre câinii mei este alb"- Nu este corecta în română. Nu știu cum ar suna corect in engleză. În română propoziția ar suna ca aceasta: "merg la Germania", adică vorbind la plural, în propoziția de sus, despre "câinii" nu poți spune că "este" alb ci "sunt" albi. "Fiecare dintre câini este alb." "Fiecare dintre câinii mei sunt albi"

acum 1 an

lm77777777

dar care e sensul? Inseamna ca toti cainii mei sunt albi. Cam tampita fraza, nu vi se pare?

acum 4 ani

phaker
phaker

fiecare caine de al meu este alb? corect??

acum 4 ani

CataUK

am raportat

acum 4 ani

TothSorinA

nicicum nu iese aceasta propozitie

acum 3 ani

Loredana.matei

Each one trece verbul la singular, nu confundati subiectul ' each one' cu ' câinii'. Propozitia este foarte corecta.

acum 1 an

alfi383727
alfi383727

da...ca si expresia folosita de tine ,,foarte corecta,,
...corecta era suficient!!!

cu 10 luni în urmă