"Eachoneofmydogsiswhite."

Traducere:Fiecare dintre câinii mei este alb.

acum 4 ani

14 comentarii


Teo962987

"Fiecare dintre câinii mei este alb"- Nu este corecta în română. Nu știu cum ar suna corect in engleză. În română propoziția ar suna ca aceasta: "merg la Germania", adică vorbind la plural, în propoziția de sus, despre "câinii" nu poți spune că "este" alb ci "sunt" albi. "Fiecare dintre câini este alb." "Fiecare dintre câinii mei sunt albi"

acum 1 an

lm77777777

dar care e sensul? Inseamna ca toti cainii mei sunt albi. Cam tampita fraza, nu vi se pare?

acum 4 ani

Jmecherino

Fiecare dintre cainii mei este alb hahaha pe bune !

cu 1 lună în urmă

phaker
phaker

fiecare caine de al meu este alb? corect??

acum 4 ani

mironliviu

eu as fi de parere ca ar trebui sa fie socotit corect si acest raspuns

acum 4 ani

CataUK

am raportat

acum 4 ani

TothSorinA

nicicum nu iese aceasta propozitie

acum 3 ani

geo140980

Eu chiar nu vreau sa fiu carcotas, dar cam fara sens frazs :-(

acum 3 ani

Loredana.matei

Each one trece verbul la singular, nu confundati subiectul ' each one' cu ' câinii'. Propozitia este foarte corecta.

acum 1 an

alfi383727
alfi383727Plus

da...ca si expresia folosita de tine ,,foarte corecta,,
...corecta era suficient!!!

acum 1 an

dragoz24

Fiecare dintre cainii mei la plural de ce este corect "este" nu ar trebui "sunt"?

cu 2 luni în urmă

CrilaIrimi

Non sens această propoziție

cu 1 lună în urmă

Arsenii277205

Fiecare din cìnii mei ESTE alb

cu 1 zi în urmă

hat3integria

De ce nu "..it's white"? Each one of my dogs ii tine locul lui it sau care e explicatia?

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.