1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The minutes and the hours pa…

"The minutes and the hours pass."

Fordítás:Telnek a percek és az órák.

February 10, 2014

16 hozzászólás


senorana

Az a baj a rendszer nem hozza a múlást csak,hogy halad.Jobban össze kellene a szinonímákat válogatnia a dulingónak.Mert sokkal szebb magyar mondatok születnének,ha nem vonna le feszt a magyarosítás miatt szivecskét.Borzalom,hogy szinte mindent ilyen magyartalan sprőd nyers angol mondattal kell kifejezni.


malackutya

Nekem elfogadta a mulnak ot.


SmuelSoma

Igazad van. Ebbe beleférne a "Mennek az órák és a percek" is.


amostoboz

Telik, múlik az idő :


ZsofiaHorv

A percek és az órák elmúlnak.


BMary89

Milyen költői.


fectroll

"A percek és az órák telnek." és itt semelyik szó sem jelenti, hogy múlnak-> "The minutes and the hours pass."


Zsolti1899

"A percek és az órák mennek " ez miért nem jó fordítás? logikus, hogy a mennek szót nem úgy értem, hogy 2 lábon, hanem ugyanúgy, ahogy a "telnek" szót. Én ezt nem venném itt hibának.


Harga

Nem teljesen rossz, de érdemesebb megtanulni amit Duo ajánl.


JanosGrenc

a "pass"-t hass nak mondja


Judit889843

A szorenf miatt nem fogadja el, holott ebben az esetben magyarul ugyanazt jelenti!!


Jzsef147373

Percek és órák múlnak el. Ezt miert nem fogadja el?


Vendel99

a telnek az órák és a percek miért nem jo?


feherarpad1965

Úgy vélem, tökéletes a megoldásom: "A percek, órák múlnak."

Így jártam. Azért az érdekes, hogy az elmúlt hetekben soha, semmiféle választ nem kaptam a bejelentéseimre!


feherarpad1965

"Az órák és a percek futnak"-kifejezésem kifogástalan. Bosszantó!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.