1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "For our staff"

"For our staff"

Fordítás:A személyzetünknek

February 10, 2014

5 hozzászólás


TonyAlmeida

"a munkatársainknak" nem fele meg, csak a "Amunkatársainknak"


ELLA211

A program szerint a megfejtés: "Az alkalmazottainkért." Az miért nem jó ,hogy " az alkalmazottunkért" ? Mondjuk egy ilyen mondatban, hogy: Kiállunk az alkalmazottunkért. A "staff" nincs többes számban!....


dokijano

A "staff" már önmagában egy csoportot jelent, tehát pl. legénység, személyzet, alkalmazottak, tantestület, stb.


Pelyhi

ugyanez lett volna a kérdésem :) Köszi :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.