"Ben okurum."

Çeviri:I read.

4 yıl önce

46 Yorum


NecmettinCan

ı am read olmuyomu bu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, genis zamanda fiil cekimi icin suraya bakin: https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

sibel930588

Bencede

1 yıl önce

hawa22.

Ben yeni başladım ;) baya eğlenceliymis

4 yıl önce

fusebob

ı read yazdım ne var bunda :(

4 yıl önce

pandora64

ı harfi büyük yazılmalı

4 yıl önce

fusebob

bi türlü elim alışmadı. çok yanlış yaptım böyle

4 yıl önce

sla684656

Ya da küçük i

3 yıl önce

ayse1900

Aynen

4 yıl önce

CeydaAdgze2

Bence I yı küçük yazdın diye biraz dikkatli ol :)

1 yıl önce

haliboo

Reading olursa okuyorum demek. Yani o anda okuma isini gerceklestiriyo.

4 yıl önce

deno1010

Ya bu oyun cok guzel birdw bunun fransızcası var fransızcayı bundan öğrendim

4 yıl önce

ingiliz42

Hadii

3 yıl önce

ozgeozgemelek

I reading diilmi

3 yıl önce

mehmetnefi

Hayır.çünkü "ing" eki şimdiki zamanda kullanılır.

3 yıl önce

MetehanOzt

Aynen

3 yıl önce

DilaraNur9009

Aynen

1 yıl önce

ceylin195131

İng EKI ALIRSA ŞİMDİKİ ZAMAN OLUR YANI BEN KITAP OKUYORUM OLUR

1 yıl önce

Aye616130

Arkadaşlar I read olcak çünku geniş zamanda ing ve am-is-are kullanılmaz ama eger şimdiki zaman olsaydi dediginiz ing alma şarti ile dogru olurdu.

3 yıl önce

SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor

2 yıl önce

ela651260

Hello

1 yıl önce

BilgeKoak

Im read olmuyo ben bastım

3 yıl önce

remNurDald

I am read neden olmuyo ki ?

3 yıl önce

MetehanOzt

Ne biliyim

3 yıl önce

oktay7542

Sakin :)

2 yıl önce

SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor bune

2 yıl önce

SirinElifY

doğru söylüyorum ama o yanlış diyor.

2 yıl önce

mertufan0

bende me dedim o da ben demekti yanlış diyo site kendi söylüyor ama

2 yıl önce

mehmetsalih6

me read olmazmı

2 yıl önce

HaktanSezg

bence reading olmalı

2 yıl önce

ahhzekikiz

''ı read'' yazdım gerçeği ''I reed'' Allah'ım ya

2 yıl önce

Egehancr7

hayır reading olmaz

2 yıl önce

ahu27

bende herkes gibi büyük yazdım ama olmuyor

2 yıl önce

yarenyaren9

I am read yazdım ama yanlış I read doğru

2 yıl önce

emrecan542147

Bence iyi bir program

2 yıl önce

Nukhet0

Klavyemde buyuk i yok

2 yıl önce

Ayhanbey

İ am read olursa nasil olur

1 yıl önce

Ali_inal33

Arkadaşlar I am read Olmuyor Ya

1 yıl önce

alara740268

arkadaşlar necmettin salak heralde

1 yıl önce

GNLAYBREK

kızla ne disunuz

1 yıl önce

HasanCaner11

ayn yaw ı am read olck yawwww

rito gurBANNIN OLAM RP AT

1 yıl önce

nevin948061

Ppoff

1 yıl önce

seyma790743

I am a read niye olmuo

1 yıl önce

Trenci1

üşengeçliğe izin yok:D

1 yıl önce

Aipo66

lan my read dedim nie kabul etmiyo yaa yanlış olmuş kelime aynı kelime taşıyo ilk başlayanlar kafası .asdas olur ben bbildiğimiçin söyledm

1 yıl önce

ceylin195131

Hayir ing eki şimdiki zamani belirtir ama orda ben kitap okurum diyo orda ben kitaP okuyorum deseydi oyle olurdu

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.