1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben okurum."

"Ben okurum."

Çeviri:I read.

February 10, 2014

51 Yorum


NecmettinCan

ı am read olmuyomu bu


Selcen_Ozturk

olmaz, genis zamanda fiil cekimi icin suraya bakin: https://www.duolingo.com/comment/1430000


hawa22.

Ben yeni başladım ;) baya eğlenceliymis


fusebob

ı read yazdım ne var bunda :(


pandora64

ı harfi büyük yazılmalı


fusebob

bi türlü elim alışmadı. çok yanlış yaptım böyle


sla684656

Ya da küçük i


CeydaAdgze2

Bence I yı küçük yazdın diye biraz dikkatli ol :)


haliboo

Reading olursa okuyorum demek. Yani o anda okuma isini gerceklestiriyo.


deno1010

Ya bu oyun cok guzel birdw bunun fransızcası var fransızcayı bundan öğrendim


mehmetnefi

Hayır.çünkü "ing" eki şimdiki zamanda kullanılır.


ceylin195131

İng EKI ALIRSA ŞİMDİKİ ZAMAN OLUR YANI BEN KITAP OKUYORUM OLUR


Aye616130

Arkadaşlar I read olcak çünku geniş zamanda ing ve am-is-are kullanılmaz ama eger şimdiki zaman olsaydi dediginiz ing alma şarti ile dogru olurdu.


SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor


BilgeKoak

Im read olmuyo ben bastım


remNurDald

I am read neden olmuyo ki ?


SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor bune


SirinElifY

doğru söylüyorum ama o yanlış diyor.


mertufan0

bende me dedim o da ben demekti yanlış diyo site kendi söylüyor ama


mehmetsalih6

me read olmazmı


HaktanSezg

bence reading olmalı


ahhzekikiz

''ı read'' yazdım gerçeği ''I reed'' Allah'ım ya


Egehancr7

hayır reading olmaz


ahu27

bende herkes gibi büyük yazdım ama olmuyor


yarenyaren9

I am read yazdım ama yanlış I read doğru


emrecan542147

Bence iyi bir program


Nukhet0

Klavyemde buyuk i yok


Ayhanbey

İ am read olursa nasil olur


Ali_inal33

Arkadaşlar I am read Olmuyor Ya


alara740268

arkadaşlar necmettin salak heralde


GNLAYBREK

kızla ne disunuz


HasanCaner11

ayn yaw ı am read olck yawwww

rito gurBANNIN OLAM RP AT


seyma790743

I am a read niye olmuo


Trenci1

üşengeçliğe izin yok:D


Aipo66

lan my read dedim nie kabul etmiyo yaa yanlış olmuş kelime aynı kelime taşıyo ilk başlayanlar kafası .asdas olur ben bbildiğimiçin söyledm


ceylin195131

Hayir ing eki şimdiki zamani belirtir ama orda ben kitap okurum diyo orda ben kitaP okuyorum deseydi oyle olurdu


Zekiocuk444109

Olmuyor sinir oluyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.