"Ben okurum."

Çeviri:I read.

February 10, 2014

47 Yorum


NecmettinCan

ı am read olmuyomu bu

February 10, 2014

Selcen_Ozturk

olmaz, genis zamanda fiil cekimi icin suraya bakin: https://www.duolingo.com/comment/1430000

February 11, 2014

sibel930588

Bencede

June 24, 2017

hawa22.

Ben yeni başladım ;) baya eğlenceliymis

November 21, 2014

fusebob

ı read yazdım ne var bunda :(

August 14, 2014

pandora64

ı harfi büyük yazılmalı

August 16, 2014

fusebob

bi türlü elim alışmadı. çok yanlış yaptım böyle

August 18, 2014

sla684656

Ya da küçük i

August 14, 2015

ayse1900

Aynen

November 28, 2014

CeydaAdgze2

Bence I yı küçük yazdın diye biraz dikkatli ol :)

December 1, 2017

haliboo

Reading olursa okuyorum demek. Yani o anda okuma isini gerceklestiriyo.

November 10, 2014

deno1010

Ya bu oyun cok guzel birdw bunun fransızcası var fransızcayı bundan öğrendim

October 27, 2014

ingiliz42

Hadii

February 14, 2015

ozgeozgemelek

I reading diilmi

January 25, 2015

mehmetnefi

Hayır.çünkü "ing" eki şimdiki zamanda kullanılır.

January 26, 2015

MetehanOzt

Aynen

September 10, 2015

DilaraNur9009

Aynen

March 15, 2017

ceylin195131

İng EKI ALIRSA ŞİMDİKİ ZAMAN OLUR YANI BEN KITAP OKUYORUM OLUR

November 28, 2017

Aye616130

Arkadaşlar I read olcak çünku geniş zamanda ing ve am-is-are kullanılmaz ama eger şimdiki zaman olsaydi dediginiz ing alma şarti ile dogru olurdu.

December 4, 2015

SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor

April 14, 2016

ela651260

Hello

May 7, 2017

BilgeKoak

Im read olmuyo ben bastım

April 20, 2015

remNurDald

I am read neden olmuyo ki ?

May 16, 2015

MetehanOzt

Ne biliyim

September 10, 2015

oktay7542

Sakin :)

April 9, 2016

SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor bune

April 14, 2016

SirinElifY

doğru söylüyorum ama o yanlış diyor.

April 14, 2016

mertufan0

bende me dedim o da ben demekti yanlış diyo site kendi söylüyor ama

June 7, 2016

mehmetsalih6

me read olmazmı

June 9, 2016

HaktanSezg

bence reading olmalı

June 21, 2016

ahhzekikiz

''ı read'' yazdım gerçeği ''I reed'' Allah'ım ya

August 18, 2016

Egehancr7

hayır reading olmaz

September 2, 2016

ahu27

bende herkes gibi büyük yazdım ama olmuyor

September 18, 2016

yarenyaren9

I am read yazdım ama yanlış I read doğru

October 10, 2016

emrecan542147

Bence iyi bir program

October 25, 2016

Nukhet0

Klavyemde buyuk i yok

December 5, 2016

Ayhanbey

İ am read olursa nasil olur

January 1, 2017

Ali_inal33

Arkadaşlar I am read Olmuyor Ya

January 18, 2017

alara740268

arkadaşlar necmettin salak heralde

February 12, 2017

GNLAYBREK

kızla ne disunuz

March 2, 2017

HasanCaner11

ayn yaw ı am read olck yawwww

rito gurBANNIN OLAM RP AT

March 14, 2017

nevin948061

Ppoff

May 11, 2017

seyma790743

I am a read niye olmuo

June 8, 2017

Trenci1

üşengeçliğe izin yok:D

July 21, 2017

Aipo66

lan my read dedim nie kabul etmiyo yaa yanlış olmuş kelime aynı kelime taşıyo ilk başlayanlar kafası .asdas olur ben bbildiğimiçin söyledm

November 18, 2017

ceylin195131

Hayir ing eki şimdiki zamani belirtir ama orda ben kitap okurum diyo orda ben kitaP okuyorum deseydi oyle olurdu

November 28, 2017

Zekiocuk444109

Olmuyor sinir oluyorum

April 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.