Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben okurum."

Çeviri:I read.

0
4 yıl önce

46 Yorum


NecmettinCan

ı am read olmuyomu bu

9
Cevap ver24 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, genis zamanda fiil cekimi icin suraya bakin: https://www.duolingo.com/comment/1430000

10
Cevap ver4 yıl önce

sibel930588

Bencede

0
Cevap ver1 yıl önce

hawa22.

Ben yeni başladım ;) baya eğlenceliymis

5
Cevap ver3 yıl önce

fusebob

ı read yazdım ne var bunda :(

3
Cevap ver4 yıl önce

pandora64

ı harfi büyük yazılmalı

6
Cevap ver3 yıl önce

fusebob

bi türlü elim alışmadı. çok yanlış yaptım böyle

1
Cevap ver3 yıl önce

sla684656

Ya da küçük i

4
Cevap ver3 yıl önce

ayse1900

Aynen

2
Cevap ver3 yıl önce

CeydaAdgze2

Bence I yı küçük yazdın diye biraz dikkatli ol :)

0
Cevap ver8 ay önce

haliboo

Reading olursa okuyorum demek. Yani o anda okuma isini gerceklestiriyo.

3
Cevap ver3 yıl önce

deno1010

Ya bu oyun cok guzel birdw bunun fransızcası var fransızcayı bundan öğrendim

2
Cevap ver3 yıl önce

ingiliz42

Hadii

0
Cevap ver3 yıl önce

ozgeozgemelek

I reading diilmi

1
Cevap ver3 yıl önce

mehmetnefi

Hayır.çünkü "ing" eki şimdiki zamanda kullanılır.

3
Cevap ver3 yıl önce

MetehanOzt

Aynen

2
Cevap ver2 yıl önce

DilaraNur9009

Aynen

0
Cevap ver1 yıl önce

ceylin195131

İng EKI ALIRSA ŞİMDİKİ ZAMAN OLUR YANI BEN KITAP OKUYORUM OLUR

0
Cevap ver8 ay önce

Aye616130

Arkadaşlar I read olcak çünku geniş zamanda ing ve am-is-are kullanılmaz ama eger şimdiki zaman olsaydi dediginiz ing alma şarti ile dogru olurdu.

1
Cevap ver2 yıl önce

SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor

1
Cevap ver2 yıl önce

ela651260

Hello

1
Cevap ver1 yıl önce

BilgeKoak

Im read olmuyo ben bastım

0
Cevap ver3 yıl önce

remNurDald

I am read neden olmuyo ki ?

0
Cevap ver3 yıl önce

MetehanOzt

Ne biliyim

0
Cevap ver2 yıl önce

oktay7542

Sakin :)

0
Cevap ver2 yıl önce

SirinElifY

doğru söylüyorum yanlış diyor bune

0
Cevap ver2 yıl önce

SirinElifY

doğru söylüyorum ama o yanlış diyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

mertufan0

bende me dedim o da ben demekti yanlış diyo site kendi söylüyor ama

0
Cevap ver2 yıl önce

mehmetsalih6

me read olmazmı

0
Cevap ver2 yıl önce

HaktanSezg

bence reading olmalı

0
Cevap ver2 yıl önce

ahhzekikiz

''ı read'' yazdım gerçeği ''I reed'' Allah'ım ya

0
Cevap ver1 yıl önce