Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen gitmek istediğin herhangi bir yere git!"

Çeviri:Go anywhere you want to.

0
4 yıl önce

19 Yorum


lrunol

cümle çok karışık geldi bana neden to en sonra işlevi ne

8
Cevap ver3 yıl önce

laro1481

Basa you gelince niye kabul olmuyor

2
Cevap ver3 yıl önce

ilkerva78

Sonunda ünlem var yani emir cümlesi. Emir cümleleri özne ile başlamaz

14
Cevap ver13 yıl önce

nrllh5

cümle sonundaki 'to' nun işlevi nedir acaba?

2
Cevap ver2 yıl önce

Cihaterenn

You want to go anywhere olmaz mı?

2
Cevap ver2 yıl önce

mehmetsahin.

"you go wherever you want" Nesi yanlış

1
Cevap ver4 yıl önce

Tirsak_Tosbaa

Onun Türkçesi 'Nereye istersen gidersin' oluyor galiba.

9
Cevap ver4 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

Go anywhere you want desek kabul olur mu ve buradaki to'nun anlamı nedir

1
Cevap ver2 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

to yönelme eki olarak kullanılmış burada. "...gitmek istediğin her hangi bir yer-e..." derken kullanılmış.

8
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Emir cümleleri ingilizcede fiil ile başlar (go) git

0
Cevap ver12 yıl önce

MorukYasin

you go to you want to go anywhere böyle bişey yazdım. zor cümle ama neresi yanlış bilirsem çok iyi olacak:

0
Cevap ver2 yıl önce

UurKurt8

Bilen biri parça parça açıklama yapabilir mi? Kelimelere bölüp. Teşekkürler

0
Cevap ver1 yıl önce

hsarac

you go you want anywhere neden olmuyor

0
Cevap ver1 yıl önce

sufi2008

Herhangi bir yer :-(

0
Cevap ver1 yıl önce

hamiyet567584

Hata var duzeltin

0
Cevap ver1 yıl önce

merty198

You wanna go anywhere de olmali.. S     V    O   Nesne + Belirteç + Yer + Zaman  YE GORE

0
Cevap ver11 ay önce

ercanberber

You ile başlayanlar emir cümlesi özne ile başlamaz. Basit aslında özne olmaz. Go to anywhere you want. Yazdım olmadı. Bir soru olabilir ama you ile başlayıp cümle hatalı demek cahilliğin özgüvenle birleşimi

0
Cevap ver5 ay önce

ayberkerkal

''Go anywhere that you wanted to go'' bu neden olmadı acaba :(

0
Cevap ver5 ay önce

historyboy2

go whereever you want dedim kabul etti ama sondaki to'nun işlevini anlamadım. bilen var mı?

0
Cevap ver3 ay önce