1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kadının gazetesini okuru…

"Ben kadının gazetesini okurum."

Çeviri:I read the woman's newspaper.

February 11, 2014

94 Yorum


tansel67

"I read the woman's newspaper." "Ben kadının gazetesini okurum." "I read woman's newspaper." "Ben kadının gazetesi okurum." "The" cümleye nasıl anlam kattığının ispatı!


Tamer969674

Teşekkürler güzel bir açıklama..


Tamer969674

Tansel bey bilgilerinizden faydalanmak isterim sizi takibe aldım dilerseniz siz de beni takip edin Edirne den Saygılarımla


MustafaDil903550

woman's - woman is arasındaki fark nedir birisi açıklayabilir mi?


ekin822077

Woman's=kadının Woman=kadın


blacksharky

burada the yı kullanmasak olmaz mı?


hukuyup

"woman's newspaper" kadının gazete anlamına gelir


Deniz30895

Olur olur sen kullanma. Sana özel İngilizce hazırlasınlar.

"Kullanmasak olur mu" diyor ya hu! :)) Cins.


jimuka

Sen nesin cins ayıklayıcısımı. Cinsin cinsi :)))


atakanayr

Senin ben taaaaaaaa ananı ellerinden öpiyem


oz05

i read the woman newspaper , diye yazdım womans olması gerekiyormuş . s'in olmaması bozuyormu ki , ya da kısaca anlatabilir misiniz ?


Selcen_Ozturk

evet kadinin daki sahiplik anlamini o veriyor


oz05

teşekkür ederim :)


Gnay928680

Her his bunlardan ne kadar bilmiyorum hepsini anlamalrıyla yaza bilirmisin.kafam karıştı lütfen....


mfkara

's eki "nın,nun" anlami katar mesela the boy's book » oğlanın kitabı


sibelbz

Oradaki (s) eki cümleye, kadının anlamını katiyor sanırım.


Bsk_tkn__

The ekini neden kullandik kafam karisti biri anlatabilir mi acaba ?Gazetesini dedigi icin mi ?


EmreDns

"ı read her newspaper "da olmaz mı ??


GapMinder

"Onun" deseydi söylediğiniz doğru olurdu, ama "kadının" demiş


wersay

Ben okurum onun gazetesi olur sanırım ni anlamı olmaz


EnesKaraku3

Have yi son anda fark ettim


FilizAkgl

Ben kadının gazetesini okumam


Emel390572

Ben I read the woman is newspaper yazdim olmadi ordaki s is diye de yazilmaz mi ki


perihan186296

Burada sen iki tane fiil kullanmişin is burada yardimci fiil oluyor halbuki burada yazilmaz woman's .newspaper kadinin gazetesi oluyor.


MehmetNefarious

Delirecem illaki THE eksik oluyor yav gideyim okularda ingilizce dersi alam ya ya THE kelimesinin anlamı yok ama cümleye anlam katıyor ne yani bu valla bence bizim dilimiz en iyi dil


Muratolako

The Türkçe deki iş bu kelimesinin karşılığıdır


Tamer969674

Voman kadın the woman kadının yani the eki ın oluyor


Tamer969674

Pardon ya gerçekten woman's zaten kadının demek the niye gerçektennn ya işte bire bir mod çevirisi de yazılımı da bir değil türkçeyle


perihan186296

Evet doğru niye the geldi kadinin önüne.


gamzeuak1

Neden kesme isateri "s" takısından önce


Guana15

Woman's kadın(ın) o yuzden


gulistana

I read the woman' s newspaper yazdım kabul etmedi . neden?


Selcen_Ozturk

kesme isaretinden sonra bosluk olmamasi lazim


CumaliBadu

The, sahiplik anlami vermiyor mu? Cumlede s koymamiz sart mi?


MehmetNefarious

Aksine THE cümleye anlam katan birşey ve evet cümlede Woman kelimesi var o s olmazsa ''Ben kadın gazetesi okudum'' derdin :D (Çalışmalarında başarılar)


p4ng0lin

I read a woman's newspaper niye olmadı. :( geçende belirli bi kişiden bahsetmeyince a ve the kullanılabileceğini söylemişlerdi :(


ilaydoo

Niye kadininkini okyon kendininkini oku :DDD


zlem46738

The yi newspaperden önce koysaydik yanlis mi olurdu? The nin kullanim yerini nasil anlayabiliriz?


serdarta3

bence çevirim doğru


mayenko

"i read the newspaper of the woman" bu neden kabul edilmedi


TubaKymen1

I read the women's newspaper yazmak yerine I reas women's the newspaper neden yazamıyoruz the nesneden önce de gelmiyormuydu zaten ??


ozgurvalley

'Ben kadının gazeteyi okurum' mu olur öyle olsa


TahsinTemel

I read the woman's the newspaper olmalıydı


Gnay928680

Her his bu gibi şeyleri anlamadım .hepsini yazarak anlatırmısınız.lütfen


Gnay928680

Her his ne bilim ne yazın hepsini lütfen tercümalarıyla .LÜTFEN


HlyaKarama2

The yi neden newspaper den önce kullanmadik


sevketdogan

Woman's ile woman is arasında ne fark var?


aleyna657448

I am veya my olmuyormu


AhmetFrnc

The newspaper olması gerekmiyomu


TanEr767552

Burada the woman's dan sonra olsa olmaz mı


dilek538714

Neden womans the newspaper değil


Aysima366094

The neden kullandık acaba


Gopal668699

Kadının gazetesi bir tamlamadir. Bu yuzden "the" ortaya degil de , tamlamanin basina gelmiş


ismail_english
  1. ve 5. seviyelerde ayni cumleler olmamali. basit oluyor

Emine944419

The ya gerek var mıı?


billie829394

Burada İngilizceyi bu programdan öğrenen biri varmi.


Sude433612

Woman 's yazdığım halde yanlış diyor


Emine214

Çok küçük bi hatayı yanlış kabul ediyolar


ukaki1

adamın gazetesini okuyorum daha do ğru olur


perihan186296

Buradaki the woman's newspaoer belli bilinen bir kadının gazetesi oluyor.


RenaToscanoGo

ama the nın türkçede anlamı yokki unutmamız normal değilmi


Ahmet34641

I read the woman's newspaper yazıyorum.sistem yanlış diyor.


EsoYalo04

Yani woman's deki s kadın(ın), the ise gazete(sini) mi olmuş oluyor eğer the yı kullanmasaydık "Ben kadının gazete okurum" mu olacaktı veya woman's yapmasaydıkta woman yapsaydık Ben kadın gazetesini okurum mu olacaktı


AliSert5

I read the woman's the newspaper newspaper belirlo bir gazete degil mi onunde neden the kabul etmiyor


Irfanakmak1

Woman's ile woman is arasında ki fark nedir


emin27796

Arkadaşlar takip edin görev var


GrcanKarac

the yazmasak olmaz mı


MehmetNefarious

Aslında olmaz ama o THE cümleye bir anlam katıyor daha akıcı olmasına yarıyor ama kelimelerede bir şey ekliyor


begumckr

The woman`s yerine her desek olmaz mi


glinolakoglu

eğen onun deseydi her olurdu ama kadının dediği için olmaz


Eren676851

Bunun bir benzerine aynı konuma the koyduğum halde hata vermişti. Şimdide koymadım diye.


esme355816

The kadinin demek deyil mi s kullanmaya gerek var mi


6469919699

I read the woman is newspaper yazdim kabulbetmedi neden


Nizamettin7

o zamanda 'kadın gazetenin ben okurum' anlamına gelir


Nizamettin7

çok saçma bir cümle ortaya çıkar


Eneszel

bir kadının diyor ama a olması gerekmez miydi o zaman?


CengizhanB6

" Gazete " burada neyi temsil ediyor acaba


hakaneruar

S takısı kadınların anlamı katmaz mi


TubaKymen1

Hayır burdaki s takısı kesme işareti ile gelmiş yani çoğul yapan değil sahiplik belirten s dir.Biz çoğul yapanı apple's diye kullanmıyoruz böyle kullanırsak elmanın olur :)


fatihbulk

the çok önemli yazmadan geçmeyelim :D


AbdullahYlmaz

''i read the gazete of woman'' desek olmaz mı?


yahya371101

Newspsper of woman yazdım kabul etmedi


Eda659830

Neden newspaper yerine journal kullanınca kabul edilmiyor


sare672424

Journal dergi demek çünkü gazete değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.