1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kadının gazetesini okuru…

"Ben kadının gazetesini okurum."

Çeviri:I read the woman's newspaper.

February 11, 2014

112 Yorum


tansel67

"I read the woman's newspaper." "Ben kadının gazetesini okurum." "I read woman's newspaper." "Ben kadının gazetesi okurum." "The" cümleye nasıl anlam kattığının ispatı!


Antarctic5

Buda allahin varlığının bilimsel kanitidir


Adem486184

Tamam "the" newspaperdan sonra gelmiyo mu


ahmetserca1

Aynı cevabı veriyorum yanlış deniyor hatalı


Nazife177301

Bi yerde yanlış yapmış olabilirsin bence bir daha kontrol et


LeylaCenen

Bende de oyle oluyor


Tamer969674

Teşekkürler güzel bir açıklama..


Bediha923467

O halde the yı ,I read woman's the newspaper yazsak?!


sinemw18

Olmaz cunku 'kadinin gazetesi' sıfatını ayırmış olursun. Kadının gazetesi'ni yazmak için de en sondaki "ni" yi yazmak için anlam bozuklugunu giderdik ve the koyduk


Ataberk566934

Anlam katmamış ki ben mi anlamadım yoksa dalga falan mı geçtin dayı


Ardye0.1

Birinde Ben Kadının Gazetesini Diyerinde Ben Kadının Gazetesi oluyor


Esra423051

orda gazetesinin ve gazetesi demis


MustafaDil903550

woman's - woman is arasındaki fark nedir birisi açıklayabilir mi?


ekin822077

Woman's=kadının Woman=kadın


_.-.QUEEN.-._

✓ WOMAN➜ KADIN

✓ WOMEN➜KADINLAR

✓WOMAN'S➜KADININ

✓WOMEN'S➜KADINLARIN


Ghrjr

Tesekkurler. Yardım ettin.


Helinizmm

Bende bu sorunun cevabını arıyorum


blacksharky

burada the yı kullanmasak olmaz mı?


hukuyup

"woman's newspaper" kadının gazete anlamına gelir


Gopal668699

Kadının gazetesi bir tamlamadir. Bu yuzden "the" ortaya degil de , tamlamanin basina gelmiş


oz05

i read the woman newspaper , diye yazdım womans olması gerekiyormuş . s'in olmaması bozuyormu ki , ya da kısaca anlatabilir misiniz ?


Selcen_Ozturk

evet kadinin daki sahiplik anlamini o veriyor


Bediha923467

I read,woman's the newspaper olmazmı?


nilgn839687

Bennde aynısını yazdım olmazmı


Gnay928680

Her his bunlardan ne kadar bilmiyorum hepsini anlamalrıyla yaza bilirmisin.kafam karıştı lütfen....


Anl870711

Tüyolar kısmında yazıyor. Sanırım telefonda gözükmüyor. Bilgisayardan bakman lazım.


mfkara

's eki "nın,nun" anlami katar mesela the boy's book » oğlanın kitabı


EmreDns

"ı read her newspaper "da olmaz mı ??


GapMinder

"Onun" deseydi söylediğiniz doğru olurdu, ama "kadının" demiş


Bsk_tkn__

The ekini neden kullandik kafam karisti biri anlatabilir mi acaba ?Gazetesini dedigi icin mi ?


EnesKaraku3

Have yi son anda fark ettim


FilizAkgl

Ben kadının gazetesini okumam


mayenko

"i read the newspaper of the woman" bu neden kabul edilmedi


Emel390572

Ben I read the woman is newspaper yazdim olmadi ordaki s is diye de yazilmaz mi ki


perihan186296

Burada sen iki tane fiil kullanmişin is burada yardimci fiil oluyor halbuki burada yazilmaz woman's .newspaper kadinin gazetesi oluyor.


MehmetNefarious

Delirecem illaki THE eksik oluyor yav gideyim okularda ingilizce dersi alam ya ya THE kelimesinin anlamı yok ama cümleye anlam katıyor ne yani bu valla bence bizim dilimiz en iyi dil


Muratolako

The Türkçe deki iş bu kelimesinin karşılığıdır


gamzeuak1

Neden kesme isateri "s" takısından önce


gulistana

I read the woman' s newspaper yazdım kabul etmedi . neden?


Selcen_Ozturk

kesme isaretinden sonra bosluk olmamasi lazim


CumaliBadu

The, sahiplik anlami vermiyor mu? Cumlede s koymamiz sart mi?


MehmetNefarious

Aksine THE cümleye anlam katan birşey ve evet cümlede Woman kelimesi var o s olmazsa ''Ben kadın gazetesi okudum'' derdin :D (Çalışmalarında başarılar)


Beyhan596685

Bende aynı yazdım olmadı


serdarta3

bence çevirim doğru


TubaKymen1

I read the women's newspaper yazmak yerine I reas women's the newspaper neden yazamıyoruz the nesneden önce de gelmiyormuydu zaten ??


ozgurvalley

'Ben kadının gazeteyi okurum' mu olur öyle olsa


KurdishAlt35

I read the woman's the newspaper olmalıydı


Gnay928680

Her his bu gibi şeyleri anlamadım .hepsini yazarak anlatırmısınız.lütfen


Gnay928680

Her his ne bilim ne yazın hepsini lütfen tercümalarıyla .LÜTFEN


HlyaKarama2

The yi neden newspaper den önce kullanmadik


sevketdogan

Woman's ile woman is arasında ne fark var?


aleyna657448

I am veya my olmuyormu


AhmetFrnc

The newspaper olması gerekmiyomu


TanEr767552

Burada the woman's dan sonra olsa olmaz mı


dilek538714

Neden womans the newspaper değil


Aysima366094

The neden kullandık acaba


ismail_english
  1. ve 5. seviyelerde ayni cumleler olmamali. basit oluyor

Emine944419

The ya gerek var mıı?


billie829394

Burada İngilizceyi bu programdan öğrenen biri varmi.


sudedundar

Woman 's yazdığım halde yanlış diyor


Emine214

Çok küçük bi hatayı yanlış kabul ediyolar


emse507432

The yı newapaperin önüne degilde niye womans onüne getirilmiş misal l read womans the newspaper


AnarSoltan

I read newspaper of the woman. Bu cavab dogrumu ?


ZNZDANCECR

The kelimesi yok


serpil706111

Aynısını yazdigim halde kabul etmedi


ramo930917

Bence iyi deyil


Hasan_Aksoy

I read the womans the newspaper yazdım 2. The mantıklı değilmi.


ahmet178

The da takilinca sinirim bozuldu


senamntse

I read the woman's yazmak yerine I read the womans yazsak olmuyor mu ?


Anl870711

Olmuyor. Womans diye bir şey yok. Woman : Kadın , women : kadınlar.


EsmaPelin1

Cevabım yanlış olarak değerlendirildi ama bir hata bulamadım


Beril526719

The'nın nerede kullanılacağını bilmiyorum bu yüzden hep yanlış yapıyorum


ErzurumDad

Bence burda the nin mantigi ek varsa yapistir the yi basa oluyor bdn oyle yapmaya basladim


sdka90143

's takısını ayrica belirtmis ama kabul etmiyor


NisanurKoc9

Ben kadinlarin oluyo


NurayAysel1

Woman's yaziram olmur


Ataberk566934

Woman s zaten kadının anlamına gelmiyormu neden bide başına the ekliyoz


YusufKAYA778695

Biri bana burda the nın ne işe yaradığını söyleyebilir mi?


Dilan701996

The newspaperden sonra geliyormu


TheError1

Bir örnekte the woman's newspaper (kadının gazetesi) diyor başka bir örnekte woman's newspaper (kadının gazetesi) diyor. Bazı yerlerde hatalar var ve insana bildiğini de unutturuyor.


Deniz977895

the neden gazetenin önüne gelemez


mustafa299320

aynisini yazdim yanlis diyor?


beglgndgd

the kelimesini newspaper dan sonra getirmemiz gerekmez miydi


Mrv652787

Am is are ne zaman kullanılıyordu. Yani I am read neden olmaz


SELIM874593

BEN DE BIR TURLU KADININ YAZAMADIM.


Ezel_Dursun

Yaaa "I read the woman's newspaper." yazdım yanlış dedi 'newspaper' ri koymamam gerekiyomuş ikidir böyle oldu hatamı var? Yoksa ben mi yanlış yapıyorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    I read the woman's the newspaper. Olunca ne oluyor?


SpaceExplo6

    Ben kadinin gazetesini okurum. I read the woman's doğru cümleymiş. Bu programin ingilizceyi dogru ogrettigine artik inanmiyorum.


SpaceExplo6

    Dogru cümleyi I read the woman's olarak verdi bu programin ingilizceyi dogru ogrettigini dusunmuyorum


HbLleN

    Bende ilk başta yanlış yaptım '' the newspaper'' olacağını düşündüm ama Read yani fiilden sonra s takısı ''Woman's'' gelmiş zaten belirli olmuş burda' '' the'' ya gerek kalmamış


BenTakipEdinHadi

    Ben bilemedim. Ama İngilizge biliyorum.I am from Azerbaijan


Zukuchidota

    Yha ama son sorudaydim can kalamdiii


Cinsbirhatun

    Newspaper ile paper kelimesi aynı değil mi? Daha önce başka örnekte kabul etmişti şimdi neden etmiyor!


WanHeda1923

    Aynı cümlede 5 kere uğraştım


sadjCi

    Aynisini yazdim kabul etmedi


heryerdeyim

    O soru yüzden canım gitti


AZERBAIJAN555

    BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


Gnssss

    Read neden I dan sonra geliyor bunu biri açıklayabilirmi


Eminenur1328

    Niye s takısı ekledik lütfen biri söylesin


CY4WJM

    her zaman "the " koyarlar şimdide the yok ki belli bir gazeteden bahsediliyor


beyazt12

    Ne 's yerine is kabul etmiyor


OFLUMUSTAFA

    Womans' diye yazılmaz mı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.