"She lost the keys to her car."

Çeviri:O, arabasının anahtarlarını kaybetti.

5 yıl önce

16 Yorum


Zafer Aydın

'O, anahtarları arabasında kaybetti.' dedim; kabul etmedi. Yukarıdaki anlam için 'She lost her car's keys.' biçiminde kullanılmalı değil miydi? Ya da benim cevabımı İngilizcede nasıl karşılarız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk

'O, anahtarları arabasında kaybetti.' = She lost the keys in her car.

keys to something=keys of something

4 yıl önce

Cokun471032

"Keys of" gramer olarak doğru değil diye biliyorum yanlış mı yani?

2 ay önce

Ingistiyorum

Sanırım bir şeyin anahtarları/anahtarı demek için keys to/key to kullanılıyor. Google Görsel Arama'ya key to car yazdım araba anahtarı resimleri çıktı, Keys to the House adlı bir film buldum, Keys to the Kingdom diye bir şarkı buldum, Key to City diye Google Görsel Arama'da şehir anahtarı (hiçbir kapıyı açmayan sembolik bir anahtar) resimleri buldum.

4 yıl önce

bulentmenekse

Bana da bu çeviri çok tuhaf geldi. "the keys of her car" aradı gözlerim hep...

4 yıl önce

AhmetKarak

Bu cümle dogru mu eger kalipsa baska bir ornek yazabilir misiniz

4 yıl önce

Fadime363409

Zafer Aydın isimli şahsa katılıyorum ya da orada "to" yerine "of" olmalıydı. Bu hatalı!

4 yıl önce

kbrazl

Hatali degil ikisi de kullaniliyormus

4 yıl önce

brtgtrn

Biri, neden '' to '' kullandığımızı açıklayabilir mi ? Put ...nesne.... on gibi bir şey mi bu da ?

4 yıl önce

Handenurim

'O, anahtarları arabasında kaybetti' olmalıydı...

3 yıl önce

buket190879

O anahtarlarini arabasina kaybetti gibi olmus bu of olmasi gerekmez mi

2 yıl önce

mustafak366865

O, anahtarlarını arabasında kaybetti olarak düşünmüştüm. Doğru cevap olarak verilen cümlenin İngilizce'si She lost her cars keys. olmalı...

1 yıl önce

snnkrdmn

Arabasının diyebilmek için cümle bu kadar dolandırılmış

11 ay önce

ismail629073

Büyük ihtimal bu edatlı fiil gibi birşeydir to kullanmak zorundayızdır bir moderatör bunu açıklarsa çok seviniriz

3 ay önce

fatmanur678542

' Keys to something' cok ilginc

1 yıl önce

Sena628311

to yerine in ya da at koyarsak cümle değişir çünkü anahtarlarını arabasında unutmamış, arabasının anahtarlarını unutmuş. Ama to yönelme eki değil mi, to yerine of gelmesi gerektiğini düşünmüştüm. The keys of her car

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.