"She lost the keys to her car."

Çeviri:O, arabasının anahtarlarını kaybetti.

2/11/2014, 2:02:38 AM

16 Yorum


Zafer Aydın

'O, anahtarları arabasında kaybetti.' dedim; kabul etmedi. Yukarıdaki anlam için 'She lost her car's keys.' biçiminde kullanılmalı değil miydi? Ya da benim cevabımı İngilizcede nasıl karşılarız?

3/29/2014, 12:46:06 AM

Selcen_Ozturk

'O, anahtarları arabasında kaybetti.' = She lost the keys in her car.

keys to something=keys of something

3/29/2014, 9:41:40 AM

Cokun471032

"Keys of" gramer olarak doğru değil diye biliyorum yanlış mı yani?

12/11/2018, 3:20:45 PM

Ingistiyorum

Sanırım bir şeyin anahtarları/anahtarı demek için keys to/key to kullanılıyor. Google Görsel Arama'ya key to car yazdım araba anahtarı resimleri çıktı, Keys to the House adlı bir film buldum, Keys to the Kingdom diye bir şarkı buldum, Key to City diye Google Görsel Arama'da şehir anahtarı (hiçbir kapıyı açmayan sembolik bir anahtar) resimleri buldum.

8/28/2014, 10:01:54 AM

bulentmenekse

Bana da bu çeviri çok tuhaf geldi. "the keys of her car" aradı gözlerim hep...

3/29/2014, 8:48:00 AM

AhmetKarak

Bu cümle dogru mu eger kalipsa baska bir ornek yazabilir misiniz

5/28/2014, 5:29:01 AM

Fadime363409

Zafer Aydın isimli şahsa katılıyorum ya da orada "to" yerine "of" olmalıydı. Bu hatalı!

5/22/2014, 8:38:35 PM

kbrazl

Hatali degil ikisi de kullaniliyormus

7/17/2014, 7:11:37 PM

brtgtrn

Biri, neden '' to '' kullandığımızı açıklayabilir mi ? Put ...nesne.... on gibi bir şey mi bu da ?

7/6/2014, 7:47:49 PM

Handenurim

'O, anahtarları arabasında kaybetti' olmalıydı...

12/1/2015, 1:35:21 PM

buket190879

O anahtarlarini arabasina kaybetti gibi olmus bu of olmasi gerekmez mi

9/22/2016, 12:45:15 PM

fatmanur678542

' Keys to something' cok ilginc

4/25/2017, 7:17:02 PM

mustafak366865

O, anahtarlarını arabasında kaybetti olarak düşünmüştüm. Doğru cevap olarak verilen cümlenin İngilizce'si She lost her cars keys. olmalı...

6/30/2017, 5:56:13 PM

snnkrdmn

Arabasının diyebilmek için cümle bu kadar dolandırılmış

3/6/2018, 8:15:39 PM

ismail629073

Büyük ihtimal bu edatlı fiil gibi birşeydir to kullanmak zorundayızdır bir moderatör bunu açıklarsa çok seviniriz

10/30/2018, 8:42:32 AM

Sena628311

to yerine in ya da at koyarsak cümle değişir çünkü anahtarlarını arabasında unutmamış, arabasının anahtarlarını unutmuş. Ama to yönelme eki değil mi, to yerine of gelmesi gerektiğini düşünmüştüm. The keys of her car

1/15/2019, 12:56:41 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.