"Personal objects"

Çeviri:Kişisel eşyalar

February 11, 2014

6 Yorum


1086419728

Şahsi eşyalar da doğrudur.

August 25, 2014

tugba576717

Ben (DOĞRU) yaptım

April 4, 2016

AyeBatuhan1

"Kişisel nesneler " yazdım kabul etmaedi

August 3, 2016

dragotreis

Eşya Arapça nesne Türkçe. Aynı zamanda "şey" dediğim şey eşya demektir aslında.

August 14, 2017

Alparslan_IC

kişisel eşyalar yazdım doğru olduğu halde kabul etmedi ?

January 23, 2018

NecatiErka

Eşya şeyin çoğuludur,dolayısıyla eşya=şeyler demektir.Eşyalar dersek,çoğul ekini iki defa aynı anda kulanmış oluruz..

February 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.