Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Personal objects"

Çeviri:Kişisel eşyalar

4 yıl önce

8 Yorum


1086419728

Şahsi eşyalar da doğrudur.

4 yıl önce

caferdayi

"personel objects" için "kişisel nesneler" olarak cevap verilmiş. "özel eşyalar" çevirisini kabul etmiyor ki bence daha doğru bir çeviridir.

4 yıl önce

YiitKartal

private objects olur ozel esya olursa

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Anladığım göre "eşya" gayresmi olabilir.

Doğrumse "Kişisel eşyalar" "Personal things" yada "Personal stuff" olur.

3 yıl önce

tugba576717

Ben (DOĞRU) yaptım

2 yıl önce

AyeBatuhan1

"Kişisel nesneler " yazdım kabul etmaedi

2 yıl önce

dragotreis

Eşya Arapça nesne Türkçe. Aynı zamanda "şey" dediğim şey eşya demektir aslında.

1 yıl önce

alparslan06
alparslan06

kişisel eşyalar yazdım doğru olduğu halde kabul etmedi ?

8 ay önce