"Personal objects"

Çeviri:Kişisel eşyalar

February 11, 2014

16 Yorum


1086419728

Şahsi eşyalar da doğrudur.

August 25, 2014

tugba576717

Ben (DOĞRU) yaptım

April 4, 2016

AyeBatuhan1

"Kişisel nesneler " yazdım kabul etmaedi

August 3, 2016

dragotreis

Eşya Arapça nesne Türkçe. Aynı zamanda "şey" dediğim şey eşya demektir aslında.

August 14, 2017

Alparslan_IC

kişisel eşyalar yazdım doğru olduğu halde kabul etmedi ?

January 23, 2018

NecatiErka

Eşya şeyin çoğuludur,dolayısıyla eşya=şeyler demektir.Eşyalar dersek,çoğul ekini iki defa aynı anda kulanmış oluruz..

February 1, 2019

caferdayi

"personel objects" için "kişisel nesneler" olarak cevap verilmiş. "özel eşyalar" çevirisini kabul etmiyor ki bence daha doğru bir çeviridir.

February 11, 2014

YiitKartal

private objects olur ozel esya olursa

November 30, 2014

jzlcdh

Anladığım göre "eşya" gayresmi olabilir.

Doğrumse "Kişisel eşyalar" "Personal things" yada "Personal stuff" olur.

October 17, 2015

AyTemur

Ben kişisel nesneler yazdım başka bir tercüme olarak kişisel eşyalar çıktı. Ama kişiseller özeldir ve bence seninkini kabul etmeliydi

February 27, 2015

xkarakocanli

Hususi esyalar kabul etmedi

January 6, 2016

avrdemir

Şahsi eşya

April 14, 2014

hsynelci

"Kişisel amaçlar" çevirisi de bunun için kabul edilmeli. Object'in hem nesne hem de amaç anlamı bulunuyor. Ayrıca kişisel amaçlar "personal objects" olarak da ifade ediliyor.

September 5, 2014

bigolight

Private properties daha doğru olur

February 20, 2014

.soul.

eşya zaten çoğul bir ifade(şey'in çoğulu) ayrıca -lar ekine gerek yok.

April 12, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.