"Biz akşam yemeğindeyiz."

Çeviri:We are at dinner.

February 11, 2014

25 Yorum

Konu önem sırasına göre

gokhanweb

"we are at the dinner" doğru değil midir? emin olmadığım için rapor etmedim.

February 11, 2014

recepgocen

lunch ve dinner önüne the gelmiyor ingilizcede

April 29, 2015

lahmachu

ama ben the yazdım kabul etti

May 3, 2016

bilgekaganyilmaz

Doğru.

October 9, 2014

irmakakyildiz

Doğru

May 31, 2016

etas34

niye bu kadar az türkçeden ingilizceye çevirmek için bu kadar az alıştırma var bence bu daha önemli asıl sorunumuz bu

June 18, 2014

ebru960918

At neden kullaniyor?

November 17, 2015

MuratOnurD1

At de da anlamına geldiği için kullanılır. At ile birlikte Yemeğinde olur

August 9, 2016

thevisitor

Cümlenin temel öğelerinden biri de fiildir. Fiil olmadan kurulan cümleler hem Türkçe'de hem de İngilizce'de bir anlam ifade etmez(istisnalar var.) "Am, is, are" İngilizcedeki yardımcı fiillerdir. Cümlede uygun durumlarda bunları kullanmazsınız iletişim kurduğunuz kişi ne söylediğinizi anlayamaz. Üstteki örnekte "We at dinner" kelime grubu fiilsiz hiçbir anlam ifade etmez. Çünkü "we" ve "at" arasına koyabilileceginiz farklı fiillerle farklı cümleler elde edebilirsiniz.

June 9, 2016

Hakanimek2

Birazdaha ornek olmaliii

July 9, 2015

OmerFaruk560112

We're yazdı we at dinner olması gerek !

October 27, 2015

DOM.LG.PRO

We are dersen biz aksam yemegiyizolur at de

December 9, 2015

Vildan383935

Yemeğindeyiz kelimesine basınca çeviri çıkıyor

December 18, 2016

tue125917

At niye kullanılıyor

March 20, 2016

tue125917

At kullanımına cvp verilmemiş

March 20, 2016

VanerEmirD

Biz akşam yemağindeyiz'in ingilizcesi

March 23, 2016

AyseLu7

'we are in dinner' da doğru olmaz mı?

June 11, 2016

Ouzhan659191

Null ne demek?

July 4, 2016

Eren681152

Almancada sıfır veya hic anlamlarına gelir.

August 29, 2018

Bayan_Savc

We have dinner at the moment dedim yanlis degil bence .sizce yanlis midir ?

January 14, 2018

zafereren4

Çünkü are fiilllllllllllllllllllllllllllll

January 27, 2018

zafereren4

Hayır

January 27, 2018

zafereren4

Evet evet yanlış yazdım

January 27, 2018

EnesYavuz81

At nerelerde kullanılır, ?

November 17, 2018

Sumru628782

Bazen yanlış yapabiliyoruz

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.