Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz akşam yemeğindeyiz."

Çeviri:We are at dinner.

0
4 yıl önce

22 Yorum


gokhanweb

"we are at the dinner" doğru değil midir? emin olmadığım için rapor etmedim.

31
Cevap ver4 yıl önce

recepgocen

lunch ve dinner önüne the gelmiyor ingilizcede

7
Cevap ver3 yıl önce

lahmachu

ama ben the yazdım kabul etti

0
Cevap ver2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Doğru.

1
Cevap ver3 yıl önce

irmakakyildiz

Doğru

0
Cevap ver2 yıl önce

etas34

niye bu kadar az türkçeden ingilizceye çevirmek için bu kadar az alıştırma var bence bu daha önemli asıl sorunumuz bu

26
Cevap ver4 yıl önce

ebru960918

At neden kullaniyor?

3
Cevap ver2 yıl önce

MuratOnurD1

At de da anlamına geldiği için kullanılır. At ile birlikte Yemeğinde olur

3
Cevap ver2 yıl önce

Hakanimek2

Birazdaha ornek olmaliii

1
Cevap ver3 yıl önce

OmerFaruk560112

We're yazdı we at dinner olması gerek !

1
Cevap ver2 yıl önce

DOM.LG.PRO

We are dersen biz aksam yemegiyizolur at de

1
Cevap ver2 yıl önce

thevisitor

Cümlenin temel öğelerinden biri de fiildir. Fiil olmadan kurulan cümleler hem Türkçe'de hem de İngilizce'de bir anlam ifade etmez(istisnalar var.) "Am, is, are" İngilizcedeki yardımcı fiillerdir. Cümlede uygun durumlarda bunları kullanmazsınız iletişim kurduğunuz kişi ne söylediğinizi anlayamaz. Üstteki örnekte "We at dinner" kelime grubu fiilsiz hiçbir anlam ifade etmez. Çünkü "we" ve "at" arasına koyabilileceginiz farklı fiillerle farklı cümleler elde edebilirsiniz.

1
Cevap ver2 yıl önce

Vildan383935

Yemeğindeyiz kelimesine basınca çeviri çıkıyor

1
Cevap ver1 yıl önce

tue125917

At niye kullanılıyor

0
Cevap ver2 yıl önce

tue125917

At kullanımına cvp verilmemiş

0
Cevap ver2 yıl önce

VanerEmirD

Biz akşam yemağindeyiz'in ingilizcesi

0
Cevap ver2 yıl önce

AyseLu7

'we are in dinner' da doğru olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

Ouzhan659191

Null ne demek?

0
Cevap ver2 yıl önce

Bayan_Savc

We have dinner at the moment dedim yanlis degil bence .sizce yanlis midir ?

0
Cevap ver7 ay önce

zafereren4

Çünkü are fiilllllllllllllllllllllllllllll

0
Cevap ver6 ay önce

zafereren4

Hayır

0
Cevap ver6 ay önce

zafereren4

Evet evet yanlış yazdım

0
Cevap ver6 ay önce