1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz akşam yemeğindeyiz."

"Biz akşam yemeğindeyiz."

Çeviri:We are at dinner.

February 11, 2014

27 Yorum


gokhanweb

"we are at the dinner" doğru değil midir? emin olmadığım için rapor etmedim.


recepgocen

lunch ve dinner önüne the gelmiyor ingilizcede


lahmachu

ama ben the yazdım kabul etti


etas34

niye bu kadar az türkçeden ingilizceye çevirmek için bu kadar az alıştırma var bence bu daha önemli asıl sorunumuz bu


ebru960918

At neden kullaniyor?


FatmaZehra416405

De da anlamı taşıyor


thevisitor

Cümlenin temel öğelerinden biri de fiildir. Fiil olmadan kurulan cümleler hem Türkçe'de hem de İngilizce'de bir anlam ifade etmez(istisnalar var.) "Am, is, are" İngilizcedeki yardımcı fiillerdir. Cümlede uygun durumlarda bunları kullanmazsınız iletişim kurduğunuz kişi ne söylediğinizi anlayamaz. Üstteki örnekte "We at dinner" kelime grubu fiilsiz hiçbir anlam ifade etmez. Çünkü "we" ve "at" arasına koyabilileceginiz farklı fiillerle farklı cümleler elde edebilirsiniz.


FatmaZehra416405

Anlamamıştım sağol


MuratOnurD1

At de da anlamına geldiği için kullanılır. At ile birlikte Yemeğinde olur


Hakanimek2

Birazdaha ornek olmaliii


Vildan383935

Yemeğindeyiz kelimesine basınca çeviri çıkıyor


Bayan_Savc

We have dinner at the moment dedim yanlis degil bence .sizce yanlis midir ?


tue125917

At niye kullanılıyor


tue125917

At kullanımına cvp verilmemiş


VanerEmirD

Biz akşam yemağindeyiz'in ingilizcesi


Eren681152

Almancada sıfır veya hic anlamlarına gelir.


farukeren0616

Çünkü are fiilllllllllllllllllllllllllllll


farukeren0616

Evet evet yanlış yazdım


EnesYavuz81

At nerelerde kullanılır, ?


Sumru628782

Bazen yanlış yapabiliyoruz


azsxdcfvf12b

at ı koymayı unuttum


atakans0

İngilizce çevirerek öğrenilmemeli, İngilizce konuşarak ve dinleyerek öğrenilmeli. Bu cümle çevirme muhabbetini doğru bulmadım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.