"Biz akşam yemeğindeyiz."

Çeviri:We are at dinner.

4 yıl önce

24 Yorum


gokhanweb

"we are at the dinner" doğru değil midir? emin olmadığım için rapor etmedim.

4 yıl önce

recepgocen

lunch ve dinner önüne the gelmiyor ingilizcede

3 yıl önce

lahmachu

ama ben the yazdım kabul etti

2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Doğru.

4 yıl önce

irmakakyildiz

Doğru

2 yıl önce

etas34

niye bu kadar az türkçeden ingilizceye çevirmek için bu kadar az alıştırma var bence bu daha önemli asıl sorunumuz bu

4 yıl önce

ebru960918

At neden kullaniyor?

3 yıl önce

MuratOnurD1

At de da anlamına geldiği için kullanılır. At ile birlikte Yemeğinde olur

2 yıl önce

thevisitor

Cümlenin temel öğelerinden biri de fiildir. Fiil olmadan kurulan cümleler hem Türkçe'de hem de İngilizce'de bir anlam ifade etmez(istisnalar var.) "Am, is, are" İngilizcedeki yardımcı fiillerdir. Cümlede uygun durumlarda bunları kullanmazsınız iletişim kurduğunuz kişi ne söylediğinizi anlayamaz. Üstteki örnekte "We at dinner" kelime grubu fiilsiz hiçbir anlam ifade etmez. Çünkü "we" ve "at" arasına koyabilileceginiz farklı fiillerle farklı cümleler elde edebilirsiniz.

2 yıl önce

Hakanimek2

Birazdaha ornek olmaliii

3 yıl önce

OmerFaruk560112

We're yazdı we at dinner olması gerek !

3 yıl önce

DOM.LG.PRO

We are dersen biz aksam yemegiyizolur at de

3 yıl önce

Vildan383935

Yemeğindeyiz kelimesine basınca çeviri çıkıyor

1 yıl önce

tue125917

At niye kullanılıyor

2 yıl önce

tue125917

At kullanımına cvp verilmemiş

2 yıl önce

VanerEmirD

Biz akşam yemağindeyiz'in ingilizcesi

2 yıl önce

AyseLu7

'we are in dinner' da doğru olmaz mı?

2 yıl önce

Ouzhan659191

Null ne demek?

2 yıl önce

Eren681152

Almancada sıfır veya hic anlamlarına gelir.

3 ay önce

Bayan_Savc

We have dinner at the moment dedim yanlis degil bence .sizce yanlis midir ?

11 ay önce

zafereren4

Çünkü are fiilllllllllllllllllllllllllllll

10 ay önce

zafereren4

Hayır

10 ay önce

zafereren4

Evet evet yanlış yazdım

10 ay önce

EnesYavuz81

At nerelerde kullanılır, ?

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.