"The region is especially popular during the summer."

Çeviri:Bölge özellikle yaz boyunca popülerdir.

February 11, 2014

8 Yorum


Fly_You_Fools

Cümlenin anlamı "Bölge yaz boyunca özellikle popülerdir." değil mi? Bu dediğim anlam olarak saçma ama doğru hal olarak "especially" nin yerinin "popular" dan sonra gelmesi gerekmez mi? "The region is popular especially during the summer." şeklinde.

November 27, 2018

TolgaKymen

area / region / ve district aralarındaki farkları anlatır mısınız?

April 3, 2014

Anl870711

Emin olmamakla birlikte;

Area: Küçük bir alan

Region: Küçük bir bölge (Alandan büyük)

District: Semt (Bölgeden büyük)

Hepsi belli alan kapsıyor.

June 28, 2019

cevatim

sadece boyunca degil suresince de olmali

February 11, 2014

Selcen_Ozturk

buraya yazmak degil rapor etmek gerekli diye daha önce de size hatirlatmistik sanirim :) Buraya baktigimiz ve cevap verdigimiz her soru icin gecen vakitte aslinda 3-4 rapora bakabiliriz. O yüzden lütfen alternatifler buraya degil rapora

February 11, 2014

e.fiski

"during" i adam gibi duyabilen parnak kaldırsın. on kere dinledim yavaşça, şansıma yazdım ha... yavaşı bile çoğ hızlı.

February 26, 2014

pelinme

The region icin yore yazdim kabul etmedi

April 10, 2015

XbtP1

tekrar ediyorum lütfen cevabı tamamlamayı bekleyin hep aynı şeyi yapıyorsunuz

January 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.