1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist ein Mädchen."

"Du bist ein Mädchen."

Çeviri:Sen bir kızsın.

September 21, 2016

29 Yorum


Ezgi414746

Ein ile eine arasındaki fark ne?


SteffiBookworm

Mädchen için kullanılan Artikel nötrdür "ein" ve "das", çünkü son ek "-chen", bir şeyin daha küçük bir versiyonunu belirtmek için kullanılır. -chen ile biten tüm kelimeler nötrdür. Bugünlerde kullanılmayan kadın için eski "Maid" kelimesi var. Maid + chen = Mädchen.


ElifAltunkaya

Bist olmasının nedeni ne?


kizil-mavi

Ich kullanacaksan "Ich bin" yazmak zorundasın Du kullanacaksan "Du bist" yazmak zorundasın. Ich bist yada Du bin yazamazsın yanlış olur.


sanliican

Almancada fiiller çekimlenir çünkü. "Sein" fiilinin "du" öznesine çekimi "bist"dir.


asl94546

maedchen küçük kız çocuk anlamı taşır (8,12 yaş) , küçük kız kelimesi de doğru cevaplar içinde olmalı.


kader940584

Bist ne anlama geliyorsu


SteffiBookworm-

skill/de/Basics-1

"...sein (olmak) fiilinin çekimi

"sein" (olmak) gibi bazı fiiller tamamen düzensizdir ve çekimleri ezberlenmek zorundadır:..."


Johnyy10

Ya İlk başlayanlar için çok zor ein falan çok zor değil ama, insan sonuçta yeni bir languege ogreniyor


BERKEKADRS

Kadınlarda eine kullanmiyormuyduk ?


Mehmet623443

Ein eine neye göre değişiyor birisi eril ein dişil eine demişti ama burada ein olduğu görülüyor


MetinAydinn

Arkadaşlar böyle çocukların yazdığı anlamsız yorumlara fazla takıntı yapmayalım lütfen adı üzerinde çocuk. Yani almanca;

"Er ist ein Kind." :)

Cinsiyet belli olmadığı için genel olarak "Kind" kullanacağız.


SmashTR

Ein ile eine arasındaki fark nedir?


SteffiBookworm

Almanca'da eril, dişil ve nötr kelimeler var.

Belki bu yararlı : https://www.almancam.com/habergoster.asp?id=134


gulenzek

Kızlar için "ein" yerine "eine" kullanılmıyor muydu?


SteffiBookworm

Nötr, ein/das Mädchen


Ali64802

Neden ist - bist oldu


SteffiBookworm

Ben ... -Im - Ich bin
Sen ... -sIn - Du bist
O ... - Er/Sie/Es ist


AliceMay2000

Arkadaşlar dili nasıl değiştirebilirim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.