"Du bist ein Mädchen."

Çeviri:Sen bir kızsın.

2 yıl önce

30 Yorum


ElifAltunkaya

Bist olmasının nedeni ne?

1 yıl önce

kizil-mavi

Ich kullanacaksan "Ich bin" yazmak zorundasın Du kullanacaksan "Du bist" yazmak zorundasın. Ich bist yada Du bin yazamazsın yanlış olur.

1 yıl önce

sanliican

Almancada fiiller çekimlenir çünkü. "Sein" fiilinin "du" öznesine çekimi "bist"dir.

1 yıl önce

Ezgi414746

Ein ile eine arasındaki fark ne?

1 yıl önce

emirhanaya3

Neden eine degil

2 yıl önce

yolcu1187

Çünkü Mädchen'in artikeli das

1 yıl önce

asl94546

maedchen küçük kız çocuk anlamı taşır (8,12 yaş) , küçük kız kelimesi de doğru cevaplar içinde olmalı.

2 yıl önce

HalitOrak1

Neden eine degil? Kiz olunca eine gelmiyor muydu?

1 yıl önce

yolcu1187

Çünkü Mädchen'in artikeli das

1 yıl önce

Berrem61

Bist ve bin arasindaki fark nedir

1 yıl önce

kizil-mavi

Ich kullanacaksan "Ich bin" yazmak zorundasın Du kullanacaksan "Du bist" yazmak zorundasın. Ich bist yada Du bin yazamazsın yanlış olur.

1 yıl önce

Kalavulu

Dişil kelimelerde artikel Die olmaz mı ? Madchen adı üstünde kız çocuğu ve artikeli das ? İstina mı ?

1 yıl önce

seydaaan

İstisna evet

1 yıl önce

kader940584

Bist ne anlama geliyorsu

1 yıl önce

SteffiBookworm-

skill/de/Basics-1

"...sein (olmak) fiilinin çekimi

"sein" (olmak) gibi bazı fiiller tamamen düzensizdir ve çekimleri ezberlenmek zorundadır:..."

1 yıl önce

Johnyy10

Ya İlk başlayanlar için çok zor ein falan çok zor değil ama, insan sonuçta yeni bir languege ogreniyor

1 yıl önce

Duru730690

B3gusvd

1 yıl önce

Elifnazk12

neden bist ich bin olması gerekmiyormu

1 yıl önce

BERKEKADRS

Kadınlarda eine kullanmiyormuyduk ?

10 ay önce

helloimsenem

Kız 'eine' olmuyor muydu? :/

7 ay önce

Ayla165368

Ses gelmiyorvonun için duyduğumu yazamıyorum duymutorum

6 ay önce

Mehmet623443

Ein eine neye göre değişiyor birisi eril ein dişil eine demişti ama burada ein olduğu görülüyor

4 ay önce

Defineadas1

Sen bir kızsın dediğim halde kabuş etmedi

4 ay önce

Rabia1967

neden enie değil

2 ay önce

Zelal662168

"ein" ve "eine" arasındaki fark ne, yani neye göre hangisini kullanıcağımız belirleniyo?

1 ay önce

MetinAydinn

Arkadaşlar böyle çocukların yazdığı anlamsız yorumlara fazla takıntı yapmayalım lütfen adı üzerinde çocuk. Yani almanca;

"Er ist ein Kind." :)

Cinsiyet belli olmadığı için genel olarak "Kind" kullanacağız.

1 ay önce

Ezgi135410

ein değil de eine olması gerekmez mi cinsiyet kadın sonuçta?

1 ay önce

ayseayse399335

Neden eine değil de ein??

1 ay önce

SmashTR

Ein ile eine arasındaki fark nedir?

3 hafta önce

ananas0036

Shshjsjsjshududududususuuuuuuuusususzusuxududuusus

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.