1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin pasaportun üzerinde mi…

"Senin pasaportun üzerinde mi?"

Çeviri:Do you have your passport on you?

February 11, 2014

9 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    is your passport on you? dedim, kabul etti efendim. :D


SukruAyar

    Doğru yapmışsınızda ondan Erdem bey


yildizarslann

    ben de oyle dedim :D


nabi71

    Aslında, "üzerinizde pasaportunuz var mı?" ile "pasaportunuz üzerinizde mi" farklı şeyler ama sanırım aynı anlamı ifade etmeye yaradığı için her iki cevap da kabul ediliyor.


cezayirli

    "Is your passport with you?" dedik oldu.


SercanGazi

    "Are your passport on you?" Neden yanlış?


BahattinB

    "Passport" tekildir yani "Is" kullanmalısınız.


SercanGazi

    "you"yu görünce "Are"a gitmiş aklım. doğru ya özne olan pasaport. teşekkür.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.