Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin pasaportun üzerinde mi?"

Çeviri:Do you have your passport on you?

4 yıl önce

9 Yorum


erdemcakmak

is your passport on you? dedim, kabul etti efendim. :D

4 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Doğru yapmışsınızda ondan Erdem bey

4 yıl önce

yildizarslann

ben de oyle dedim :D

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

aynı :)

2 yıl önce

nabi71

Aslında, "üzerinizde pasaportunuz var mı?" ile "pasaportunuz üzerinizde mi" farklı şeyler ama sanırım aynı anlamı ifade etmeye yaradığı için her iki cevap da kabul ediliyor.

3 yıl önce

cezayirli
cezayirli

"Is your passport with you?" dedik oldu.

3 yıl önce

SercanGazi

"Are your passport on you?" Neden yanlış?

3 yıl önce

BahattinB

"Passport" tekildir yani "Is" kullanmalısınız.

3 yıl önce

SercanGazi

"you"yu görünce "Are"a gitmiş aklım. doğru ya özne olan pasaport. teşekkür.

3 yıl önce