"Senin pasaportun üzerinde mi?"

Çeviri:Do you have your passport on you?

February 11, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

erdemcakmak

is your passport on you? dedim, kabul etti efendim. :D

May 12, 2014

SukruAyar

Doğru yapmışsınızda ondan Erdem bey


yildizarslann

ben de oyle dedim :D


nabi71

Aslında, "üzerinizde pasaportunuz var mı?" ile "pasaportunuz üzerinizde mi" farklı şeyler ama sanırım aynı anlamı ifade etmeye yaradığı için her iki cevap da kabul ediliyor.


cezayirli

"Is your passport with you?" dedik oldu.


SercanGazi

"Are your passport on you?" Neden yanlış?


BahattinB

"Passport" tekildir yani "Is" kullanmalısınız.


SercanGazi

"you"yu görünce "Are"a gitmiş aklım. doğru ya özne olan pasaport. teşekkür.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.