1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have to stop the soldiers…

"We have to stop the soldiers."

Překlad:Musíme zastavit ty vojáky.

September 22, 2016

9 komentářů


radekklon

D.den. Prosím, můžete mi poradit, jak by zněl překlad této věty ve významu: "Musíme zastavit těm vojákům". (Jakoby počkat na ty vojáky, ale bez použití - We have to wait ...). Díky. rk


kacenka9

We have to stop FOR the soldiers. Jako, ze treba stopuji a chceme jim zastavit.


richard_ll

Dobry den. Slo by pouzit "Mame zastavit ty vojaky."? Vyznamove mi to prijde stejne. Dekuji


LukasHerbs

Co jsme se naučil, tak aby šlo použít (Máme zastavit ty vojáky), věta by musela být: We have stop the soldiers. "TO" za have, znamená muset. Nebo by šlo možná ještě použít: We need to stop the soldiers.


richard_ll

Diky, za odpověď. Ja jsem bral mit (povinnost) za ekvivalentni k muset.


kacenka9

We have stop the soldiers - zcela urcite nejde.. Ja trosku nerozumim tomu, co chcete cesky vyjadrit vetou 'mame zastavit vojaky'... jako 'nasim ukolem je zastavit ty vojaky'?

Pokud ano, tak takova veta ma nekolik moznosti.

We are supposed to stop the soldiers - We ought to stop the soldiers - We should stop the soldiers - v te posledni vete uz je podminka 'meli bychom'


LukasHerbs

Jak já jsem tedy spatlal tu větu, We have stop the soldiers? Co by tedy tato věta znamenala ve volném překladu?


kacenka9

Ta se prelozit vubec neda. Kdybych ji videla, myslela bych si, ze vam vypadlo 'to' po 'have' a chcete rict 'musime'. Eventuelne, ze jste nedal sloveso 'stop' do minuleho pricesti a chtel jste rici "We have stopped the soldiers", tedy 'zastavili jsme ty vojaky.


FeroNovotny

musíme alebo jsme zastavili - predpritomný cas

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.