"У мене є сьогоднішнє видання."

Переклад:I have today's edition.

2 роки тому

8 коментарів


OksanaEng

чому відсутній артикль у today's edition?

2 роки тому

Yablunka

Припускаю, що через те, що є уточнююче слово сьогоднішнє, котрє заміняє артиклю функцію. А ось чому не приймає інший переклад видання (publication?) оце для мене питання

1 рік тому

Dmy_S
Dmy_S

А що, так можна? Здається, артикль замінюється лише займенником (або запереченням "no").

7 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Припускаю, що через те, що є уточнююче слово сьогоднішнє, котрє заміняє артиклю функцію.

Схоже, що це припущення неправильне.
https://grammarway.com/ua/possessive-case
https://opentalk.org.ua/langstory/prisviinii-vidminok
За посиланнями окремо нічого не сказано про артиклі і є приклади з артиклем "a". (Приклади з "the", звісно, теж є.)

6 місяців тому

gtc2015
gtc2015

чому відсутній артикль у today's edition?

Хороше запитання, враховуючи, що у словнику "edition"позначене як злічуване.

6 місяців тому

Uliana370432

I have today is edition.

Чому показало помилку?

1 рік тому

Yablunka

У мене є сьогодні - це видання ;) Виходить Ви про оту газетку пишете, що в Києві коло метро торгують, а не просвіжу пресу як таку. Тобто у Вас у конструкції речення помилка.

1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Ви написали "Я маю сьогодні є видання", тобто нісенітницю.

6 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.