"Το κορίτσι πάντα θέλει να κερδίζει."

Μετάφραση:The girl always wants to win.

September 22, 2016

3 σχόλια


391J1

Δεν υπαρχει λαθος στην απάντηση μου,απλα αντι να γραψω: the girl always wants to win εγραψα: the girl wants always to win! Αλλαξα απλα τη σειρα του ρήματος! Νταξει οκ

September 22, 2016

D_..
Mod

    Το always μπαίνει πάντα πριν το ρήμα, με μοναδική εξαίρεση το ρήμα to be. Είναι κανόνας της γλώσσας οπότε η δομή στην απάντησή σου ήταν δυστυχώς λάθος. Αλλά έτσι μαθαίνουμε! :)

    September 23, 2016

jayfender

    Γιατί δεν είναι "θέλει να κερδίσει". Νόμιζα ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω το υποκειμενικό

    May 10, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.