Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Το κορίτσι πάντα θέλει να κερδίζει."

Μετάφραση:The girl always wants to win.

πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


391J1

Δεν υπαρχει λαθος στην απάντηση μου,απλα αντι να γραψω: the girl always wants to win εγραψα: the girl wants always to win! Αλλαξα απλα τη σειρα του ρήματος! Νταξει οκ

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το always μπαίνει πάντα πριν το ρήμα, με μοναδική εξαίρεση το ρήμα to be. Είναι κανόνας της γλώσσας οπότε η δομή στην απάντησή σου ήταν δυστυχώς λάθος. Αλλά έτσι μαθαίνουμε! :)

πριν από 2 χρόνια