Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I look towards my enemy."

Tłumaczenie:Patrzę w kierunku swojego wroga.

4 lata temu

6 komentarzy


yamataorochi

Nieco poetycko napisałem: "patrzę na MEGO wroga". I oczywiście nie zaliczyło... ;)

3 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

Spoglądam w kierunku swojego wroga earlier enemy was given with nieprzyjaciel, nieprzyjaciela jest przyjacielem so there are different ways of expressing enemy .. Are the different ways interchangeable and have a similar meaning ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

nieprzyjaciel and wróg are interchangeable

PS. nieprzyjaciel literally would be "non-friend" but it means enemy

4 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

excellent thank you and here is a Lingot for such a nice explanation

4 lata temu

Gloria_zk

At first, I understood "I love torture my enemy". Too much Dexter I think ;-)

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Ja patrzę w stronę mojego wroga, ty patrzysz w stronę twojego/
swojego
, i każdy inny patrzy w stronę swojego.

3 miesiące temu